Unde scriu lu gigel

noiembrie 2, 2012

Despre biciclete si mileuri

Filed under: aberand — animal00 @ 4:16 pm

deci bah nene. Un hipstarash obosit se da cu bicla pe sosea. il opreste un politist sa stea la o barfa. Sa moara ciripel, p-asta no auzisem, dar treaca de la noi. In discutie apare si idiotenia aia de semn “interzis biciclistilor” pusa fix ca un cur. Discutie amicala, dar in care politistu ii spune aluia ca daca e bulangiu poate sa ii dea amenda.

De aici totul ia o turnura total apocaliptica. Ala, hipstarasu, suna in stanga si in dreapta, il roaga pe politist sa ii dea o amenda, sa demonstreze ceva. Politistu ii da amenda (Ceruta) si pac, a doua zi “Biciclistii isi iau amenda daca merg pa carosabil”.  Toti biciclistii, culmea, baieti cu capu pe umeri, se dau cu curu de pamant ca herp derp bucurestiu nu e safe pentru biciclisti. ba mai mult amu iti iei si amenda. Si dai cu plangeri si lacrimi de mai mare dragu.

Dragii mei. Sunteti niste prosti. Futumash pe drobu vostru de sare, care plm, ieri pe ploaie am crosetat la masini, doo pe fata 3 pe dos, de la final eram fleasca dar cu o superbitate de mileu. Plm, avand in vedere ca era si apa aia, eram ca un peste. Deci in plm, dupa juma de ora de existenta comunista, dupa treceri pe langa mii de masini (ieri a fost de vis traficu), pe langa cativa politisti, n-am primit nici o amenda/claxon. Da, am fost depasit la limita de vreo 3, dar deja asta face parte din peisajul ciclist. Plm, le zici de mama in gand si treci mai departe. N-are rost sa te stresezi pentru atata lucru.

mai lasati in pula mea plangerile de mironosite. Asumativa statutul de biciclist bucurestean si dati dovada si de niste coaie. coaie care inseamna sa nu va mai plangeti pe bloguri/forumuri/telefoane de cat de riscant e mersul cu bicla prin oras. Si cum va claxonat vaca aia. Si cum “noi biciclistii” unii trec pe rosu si iti strica tie imaginea frumoasa la care ai lucrat si ti-ai mai luat si gentuta aia care iti acopera la fix o buca.

Fitz in pula mea oameni nu cacati.

7 comentarii »

  1. ba sa te fut cu bicicletele tale cu tot, ia de aci o poanta tare:

    Comentariu de Ratonu' — noiembrie 2, 2012 @ 7:36 pm | Răspunde

    • Asta nu e poanta. Asta e treaba de luat bite pe spinare :))
      Superb!

      Comentariu de jules — noiembrie 2, 2012 @ 7:44 pm

  2. Doaaamne… :)) bai deci ricky gervais asta e tare rau. 🙂

    Comentariu de nevermore — noiembrie 2, 2012 @ 8:41 pm | Răspunde

  3. bobule, io platesc impozite si vreau piste de biciclete. pentru mine pedalatul nu-i un act de eroism in plm, iar ciclistul nu-i ceva supererou urban. nush de unde ai tu ideea asta proasta ca daca ai bicicleta tre sa-ti asumini anumite riscuri. nu trebe in plm, trebe sa-mi faca aia piste!

    Comentariu de petrov — noiembrie 5, 2012 @ 9:43 am | Răspunde

    • bai, pistele alea sunt complexe si nu prea merg facute asa usor. Si prin afara alea ocolesc relativ orasu. Plm, mie mai riscant mi se pare pe trotuare. Tu crezi ca eu vreau sa imi asum riscuri cand merg?

      Comentariu de animal00 — noiembrie 5, 2012 @ 10:15 am

    • Io creca aia cu masini platesc mult mai mult si mai direct ca sa aibe drumuri bune si libere de alte creaturi. Da pui prost problema. Ca bicla ta e fix pielea la nivel de cat da unu cu masina impozit special pentru drum, nu asa in general, ca in general dam toti nu numa bi-rotatzii. Adica faptu ca platesti tu impozite nu te face mai cu drepturi. Ca tot alea le platesc si io. Si pe langa aia, daca mai am si vo 20 de milioane pe an impozit direct pe masina, taxa de drum, taxa de drum in combustibil, iti dai seama ce profund ma afecteaza protestul biciclistilor ca ei platesc impozite si ca vor de toate. Da mana pe o legislatie rutiera nu ar pune. Si nu e vorba ca am ceva cu biciclistii, chiar nu am, fiecare se descurca cu ce poate, asta e situatia, asta zice si animaloo din figura alaturata. Toata lumea ar vrea sa fie bine si fiecare cu gaura lui. Da nu veniti cu dinastea ca noi platim si noi vrem, ca nu platiti nimic in plus fata de restu, mai degraba folositi ceva platit de altii, adeca de aia cu masini. Si ii incurcati si pe aia cu masini, si pe pietoni. Cand e careva pe pistele alea pe trotuare, vai scandal, nu se poate, in Europa ase si pe dincolo, ca biciclistu trece si poate ii si da una la pieton ca sta pe pista lui, ca e zmeu, ca e dreptu lui. Cand e vorba de biciclist pe sosea, brusc se trezeste spiritu democratic si pretentiile de egalitate. Si nu e nimic mai enervant ca un biciclist care merge pe mijlocu benzii si tine o coloana in spatele lui, ca el e participant la trafic si are dreptu. Si daca il pocneste careva cand e calare pe trecerea de pietoni, ghici cine e ala scandalizat. Ase ca mai usor.
      Mai degraba ar fi ase: „Noi astia cu masini platim o gramada de impozite ca sa va ardem fotoghimu scump pe drumurile patriei pline de biciclisti cu pretentii, Ia, mai statule, fa-le in plm neste piste si scoate-i din drum ca incurca.”

      Comentariu de borgnet — noiembrie 7, 2012 @ 11:22 pm

  4. eu am patito ieri…ma duceam la bucuresti..ma uit in spate vad politia cu sirena…nu opresc…astept pana ajung o parcare…ala avea aprinse pozitiile si proiectoarele…ma opreste : – agent ………… -da?…ce am facut? -dc nu a-ti oprit cand am pus sirena. -pai cum sa opresc acolo,venea unu beat si intra in noi -dc mergeati cu farurile de ceata aprinse? -unde vazusi ca mergeam eu cu farurile de ceata aprinse?..eu vazui ca dvs mergeati cu farurile de ceata aprinse.. -dupa ce ca gresesti mai esti si smecher -da sunt ca nu am facut nimic -folia aia pe stopuri ce inseamnca -ce inseamna ? -sti ca nu ai voie cu asa ceva? -da bine -iti dau o amenda de 120 de ron si 2 puncte… -bine -semnatimi si mie -nu vreau..nu am fost eu la volan -cum sa nu fi la volan..atunci cine a fost? -alex -cum sa fie alex la volan cand tu te-ai dat jos. =mai inregistrat cumva? -nu vam inregistrat -e atunci alex a fost la volan -si unde e alex -nu stiu..a fugit pe camp..dute si cautal -altceva -atat,puteti pleca va jur ca este adevarat!daca te iei cu ei in gura nu au ce sa iti faca!

    Comentariu de banking offshore — noiembrie 5, 2012 @ 10:47 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează gratuit un site web sau un blog la WordPress.com.