Unde scriu lu gigel

aprilie 25, 2024

Neatza

Filed under: aberand — animal00 @ 2:16 pm

Am mai postat aici lucruri de la omu neatza. Omu neatza ii un tampit cu care ma stiu de 1000 de ani, pare. Si in acesti 1000 de ani ne-am ras tare de multe lucruri.

Duminica aveam aipitiviu ilegal pe digi24 si era emisiunea de masini si motoare. Si nu am fost atent ce vorbeau aia colosha, dar il vad pe Neatza la teve. Care neatza in timpu lui liber care nu face nimic, ca cand e ocupat are grija sa termine nimicu si nu ii iese niciodata, vorbeste in microfon cu oamenii. Si ii zic lu doamna „ietal pe neatza, tre sa beau cu el o bere maxim doo in Romania”.

Si azi ii scriu lu neatza: bah, te vazui la teve.

neatza: ori io ori tu suntem beti, ca io n-am fost la teve

io: du-te bah, ca te-am vazut io

neatza: cat pula mea de fumat eram? N-am fo bah la nici o treaba

Io suparat, caut emisiunea, caut minutu…ii trimit la om filmarea

neata: da coaie, cand am fost in germania la evenimentu ala? Te pomenesti ca cand eram mic in loc sa beau am invatat sa ma dau cu motoarele.

Deci, cam care e probabilitatea sa ii gasesti unui om dublura? Toma in germania? Bah, da stiti cum: 1:1. Cu nitica burta pentru morgen, dar in rest fix ala.

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.