Unde scriu lu gigel

februarie 27, 2018

Cazare

Filed under: aberand — animal00 @ 4:00 pm

stiti bancu cu evreul sarac de se planga la rabinul destept ca nu prea are loc in casa. Ei bine, si eu cand am cautat cazare am gasit. De scumpa scumpa, nu chiar vizavi de munca. Plm. Dupa posibilitati. Bine, vazusem preturile si la alte case asa ca am plans cand l-am luat, am zis asta e si mi-am vazut de viata.

Azi mi-a venit un coleg. Ca si-a gasit apartament si el. Si ca da 30000sek pe garantie nu 20 ca mine. Si ca da tot 15k. Doar ca pe doua camere. Si ca are probleme cu parcarea ca masina trebuie sa fie inregistrata in suedia. Si parcarea il costa 700sek/luna.

Moment in care realizez ca pentru 10 minute/segment pierdute parca altfel se vede viata de la baza padurii, dintrun balcon de neam prost, stiind ca am si loc de parcare acoperit si boxa sa imi tin cauciucurile de vara/iarna. Daca aveam beci personal puteam sa imi tin si victimele*, dar pentru aia mai astept. Nu is inca atat de bogat.

 

 

*nu judecati. Cum credeti ca invata chirurgii meserie?

Un comentariu »

  1. Pai victimele nu se mananca? Sau mai faci cate un carnat, sunca, ceva si tre’ sa stea la boxa?

    Comentariu de Licaon_Kter — februarie 28, 2018 @ 12:19 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează gratuit un site web sau un blog la WordPress.com.