Unde scriu lu gigel

Noiembrie 8, 2017

Batrani

Filed under: aberand — animal00 @ 2:09 pm

Stand azi sa imi fac o ecografie, plm, nu mi-a venit, am burta, m-am temut si eu, am prins langa un cuplu de batranei. Si ei la spital. El si ea. Imbracati prost, pe model batranei, dar curat si in general dadeau impresia de batranei de au un apartament prin oras, o duc decent, se plang de pensia mica, se supara ca nu le lasi scaunu in ratb, ce sa mai, o pereche normala.

Auzindu-i vorbim am realizat de ce oamenii astia CER respect. „Suntem batrani, respecta-ne. Pentru ca suntem batrani”. Pentru ca daca ar fi respectul pe baza de chestii  respectabile batranii Romaniei ar trebui tratati cu acelasi respect cu care tratati gandacii din bucatarie.

 

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.

