Unde scriu lu gigel

Octombrie 6, 2017

Concluzia zilei

Filed under: aberand — animal00 @ 11:14 am

Dupa mizeria lu vosganian de ieri stam de vorba cu un om. Si am ajuns la concluzia ca vosganian a zis ca din banii pe care ii adunam acum la buget ei fura. Practic, din banii pe care nu ii strang din cauza autoconsumului ar face lucruri. gen autostrazi.
Dupa care am facut niste calcule si am realizat ca eu cand ma duc la ai mei la tara sa taiem porcu merg pe autostrada. Si, porcu ala are carcasa de vreo 40 de kile. Din banii pe care ii dadeam sa cumpar 40 de kile de porc  autostrada Bucuresti Pitesti ar fi avut macar o gaura umpluta.

Ca atare, de acum incolo cand ma duc la porc si facem friptura de dupa, o sa ii schimbam denumirea din „pomana porcului” in „pomana autostrajii”

 

 

LE: oare aia din Germania isi pun dileme gen „ce a fost prima data: oul sau autobahnu?”

 

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

