Unde scriu lu gigel

septembrie 11, 2017

Intermezzo

Filed under: aberand,panama — animal00 @ 3:59 am

intrerup obsnuita linie cronologica a povestilor. Ajung tot la o trezire de la ora 7, practic ora obisnuita a acestei vacante, numa ca mult mai tarziu. Practic azi, pentru voi ieri, dar pentru mine azi.
„hai mai repede ca  intarziem”. Evident, faptul ca am facut calculele nu se pune de cand am futut 180$ pe niste avioane San Jose- Panama City, rezervate cu o zi mai tarziu decat era cazul. pula mea, cacat patesti.

Ajungem la aeroport in timp util. Duminica dimineata: trafic spre 0. La aeroport liniste si pace. Practic, la 10 eram in aeroport cu deschiderea portilor la 11:45. Bagam niste ochi prin locuri, bagam un rom intro punga si 20$ la ei in locuri si bazaim ca plecam

„Labagii care pleaca din ciudad de panama pana in pula cu satelitu cu turkish airlines sunt anuntati ca prin bunavointa climei tropicale o sa mai petreceti 3 ore in aceste minunate locuri”.

Prostului i se face foame ca de dimineata si-a facut calculul ca in jur de 1 o sa mance. Macar un senvish si o bere. Asa ca merge si isi ia cel mai scump si inutil senvici din lume. Care evident nu il satura. Dar gaseste, si plange, lasagna la 7$. Indestulator. Dar parca ar bea ceva. Inainte sa dea prostu banii…aia de la turkish impart cupoane de 15$ de mancare. Nu-s gras degeaba asa ca am bagat si un hamburger. Sincer, io voiam cafea si bere, dar pe cupon nu se dadea decat mancare, asa ca am luat un meniu de la ceva fastfood. Plangand ca am futut 15$.

Problema e ca io cam stiu cum arata un stat in erport. Si cum ar trebui sa ajunga un avion si cam de cand. Cele 3 ore se apropiau de sfarsit, ploaia nu prea si nici avionu nu prea se vedea. Si, dupa cum ziceam, in erport berea e 6 euro, asa ca aveam doar una la bord, deci vedeam destul de ok pentru a nu ratat o magaoaie transoceanica.

„Anuntam pasagerii de la Turkish ca clima tropicala este un zeu bun care va ofera o seara gratis, din partea turcilor, in Panama”. Putina panica. „Bah…sigur suntem noi??”. La mine e cam ca la mine. Plm, un mail „boss…pula mea”, da doamna are marti garda. Panica, stres si acuze: „tu ai zis ca nu vrei sa plecam de aici”/”ba tu”/ba tu”/ba tu”

Autocar, despacito, panama city…si aterizam si la hotel. Nu dau pozele facute de mine, las link ca sa intelegeti. Practic, am hotarat ca zborurile cu Turkish sunt de cacat daca te aduc acasa cand trebuie. Si ca, daca e cazul sa aleg intre ei si alta companie o sa imi fie foarte usoara alegerea.

Ah…se poate spune ca uneori vacantele tematice tre sa aiba si cireasa de pe tort.