Unde scriu lu gigel

Iunie 14, 2017

Natura e frumos

Filed under: aberand,Guest post — animal00 @ 10:45 am

uneori ai o perioada rea. Gen…nush. Te imbeti din a 10a bere. Ramai fara bani pe card cu o zi inainte de salariu. Trebi d-astea. Alteori….

Natura ma uraste! in decurs de 10 zile, m-a muscat o veverita de am sangerat vreo 20 de minute, apoi m-a intepat o insecta de am facut o mini-infectie, iar alaltaieri mi-a intrat o albina in cizma si m-a intepat in picior (eu fiind pe motor), de mi s-a umflat si acum schiopatez de durere
Bine. Viespe…Albina. Dar „M-a muscat o veverita”. Aici am zis ca am o noua scriitoare de guest posturi. Care ar trebui sa futa un copac ceva…
5 comentarii »

  1. O fi fost veverita americana. D-aia mare, cat un sobolan. Nu-i usor sa te muste un sobolan, chiar si avand el coada stufoasa.

    Comentariu de Capra Vecinului — Iunie 14, 2017 @ 10:49 am | Răspunde

    • Romania. De aici si vorba „facerea de bine, muscatura de veverita”

      Comentariu de animal00 — Iunie 14, 2017 @ 10:53 am

  2. Era veveriță de Macedonia, probabil antrenată ca doberman într-o viață anterioară.

    Comentariu de Mia — Iunie 14, 2017 @ 12:12 pm | Răspunde

    • est europenii au oi, veverite. Ce nevoie de armata?

      Comentariu de animal00 — Iunie 14, 2017 @ 12:29 pm

  3. Ce futere de probleme au unii.

    Comentariu de Ratonu' — Iunie 14, 2017 @ 6:37 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.

