Unde scriu lu gigel

Mai 23, 2017

Casatorie

Filed under: aberand — animal00 @ 12:33 pm

„totu se schimba dupa casatorie”. Eram: „ce plm ma, dupa casatorie nu se schimba decat ca ai un cacat de act in plus”. Vai vai, cat ma inselam.

Inainte de casatorie, daca ma chema unu la o bere puteam sa zic: nu bah, ma vad cu gajicamea. Asta suna asa…proaspat, aventuros. Oare ce planuri au animaloo si gajica? Oare ce nebunii adolescentine pregatesc?

Acum „nu bah, ca ma vad cu nevasta-mea”. Plm, suna ca si cand am treaba sa ma duc acasa sa bat covoarele. ceea ce e naspa ca n-am covoare. Suna ca un fel de pedeapsa, „nu pot sa ies ca iar m-am imbatat asara ca porcu si tre sa mi-o iau in seara asta”.

Deci da. Viata de om casatorit e grea.

 

5 comentarii »

  1. Poi cine te reține să zici în continuare că te vezi cu gajica?!
    PS: Contrats! că nu cred că am apucat să-ți zic

    Comentariu de older — Mai 23, 2017 @ 2:03 pm | Răspunde

  2. Casa de piatra! 🙂 e doar semantica 🙂 . Conteaza daca ceilalti au sau nu o parere vis a vis de tine? nope 🙂 Ce conteaza este sa fi fericit si sa te simti bine cu tine 🙂 . That’s all 😉

    Comentariu de TzAle — Mai 23, 2017 @ 3:08 pm | Răspunde

    • semantica e greu

      Comentariu de animal00 — Mai 23, 2017 @ 3:17 pm

  3. Zi si tu ca speli renault-ul.
    S o intelege ce s o intelege.

    Comentariu de Ratonu' — Mai 23, 2017 @ 5:59 pm | Răspunde

  4. o fi grea, dar pentru unii e o etapă necesară spre dulcea viaţă de tip divorţat 🙂
    nu că aş cobi, nu te încadrez la „unii”.

    Comentariu de boemul — Mai 24, 2017 @ 7:55 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.

