Unde scriu lu gigel

Mai 2, 2017

Veliko Beliko

Filed under: aberand — animal00 @ 10:46 am

Ca de obicei intrebarea „ce facem de 1 mai” a fost dureroasa. Ideea sa merg in vama imi lipseste de vreo niste ani. La munte m-as duce, dar nu am chef de stat pe drum mai mult decat pe munte. Asa ca am calculat, am impartit la 15, am adunat cu integrala de ceva care nu mai stiu ce e integrala…si mi-a dat „bai, da tu n-ai fost la veliko”.

Inarmat cu putina teama, am ajuns la podul de la ruse aproximativ imediat. Drumul Bucuresti-Giurgiu dupa ce ca e facut bine mai e si gol (sau sa fie pentru ca e facut bine e gol?) si trece prin ceva mai putine sate decat ii sta bine romanului cu drumu.

Surpriza: giurgiu ruse l-am facut ca nessu: instant. Bine, exagerez. Am stat la o coada de 5 masini unde noi am fost cei mai de cacat ca am avut pasapoarte (cineva ramasa fara buletin valabil) deci a trebuit ala sa se chinuie sa le deschida.

Ruse – VT e banal. Bine, daca pana acum romanii erau cei mai cretini soferi, aparent bulgarii care au dat si ei de masini mai bune decat VW 1982 ne calca frumos pe urme. Eu am tinut-o de vara, relax: 90 la ora. Chiar nu consider economia de 10 minute economie.

Despre VT stiti probabil o gramada. Eu doar va sfatuiesc sa nu va duceti la dieta. Pentru ca nu functioneaza asa. Mancarea tot intre 10 si 20 leva, berea pana in 3. La 4 deja o arzi in basini.

Intoarcerea fu mai grea. Cand lumea se chinuia pe valea prahovei io am petrecut chiar 5minute la plata taxei. Bulgarii, vrand sa arate ca sunt mai epici decat romanii, au pus in pula mea un trotoar intre masina si locul unde se plateste. Ca sa nu cumva sa poti sa faci plata din masina daca nu ai macar 2.30 si joci in NBA. Ah…si, dece sa poti plati si in lei? Euro si Leva boss.

Plm. Frumos la bulgari. Mai fac. N-am poze ca am uitat cardu acasa

 

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

