Unde scriu lu gigel

Aprilie 10, 2017

Liverpool

Filed under: aberand — animal00 @ 10:14 am

as putea spune multe despre Liverpool. Gen: am vazut niste chestii pe care ar trebui sa le vizitez. Cred ca sunt si ceva muzee. Deci sa va povestesc despr turu lu Anfield. Si despre muzeele vizitate si alte chestii d-astea turistice
Eu insa am baut. Am gasit ghines mai ieftin decat in bucuresti asa ca am profitat la maxim. Ma temeam la un moment ca o sa ma pish negru. Din fericire corpul omenesc nu functioneaza asa.

Ah, da, am vizitat si muzeul bitals si am vazut meciu, dar in principiu am baut.

Deci, sfat: nu va duceti cu toti dementii in city break si, cu atat mai mult, nu la meci. Pentru ca o sa va intoarceti din concediu cu ficatu bun de friptura. Si pentru ca, ca sa citez un clasic „d-aia ne cred toti tigani ca beti ca porcii si vorbiti urat pe stadion!”

 

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.

