Unde scriu lu gigel

Martie 30, 2017

Un animal in civilizatie. Final

Filed under: aberand — animal00 @ 9:45 am

se termina si treaba asta. Deci pula nonrelatari de aici. Da nu se putea incheia fara o distractie. Gen aseara am baut. Mult. Si m-am dus spre oras cu bicla, ca is 3km pe care ii fac mai repede cu dansa decat fara dansa. Dar, la intoarcere am zis ca plm…is beat. Deci m-am apucat sa imping la bicla. Cel mai probabil nu neaparat in linie dreapta. Asa ca….m-au oprit niste politisti

– buna seara
– olaaaa amigos
– ati baut nu? ca va vedem neimpingand drept aceasta bicicleta
– bre, am o bicla si o imping. de ce crezi ca am facut asta?
– foarte bine, ca nu e bine sa conduci bicla baut
– nici usor as zice eu, ca d-aia o imping

al doilea politist: „puteti sufla in aceasta fiola?”
– pai, nu ramasese ca e corect ca imping nu ciclesc?
al doilea politist: da, aba…(asta ii un fel de fix „dar”)
am suflat ca nu era pe bani
– acum pot sa plec?

primu politist: nu vrei sa stii cat ai?
– bre, imping bicla, stiu ca is foarte beat. o sa usoara

 

Ah. Cum ziceam final. satu de pe dussel este unu dintre cele mai jmechere orase ever. N-am vizitat nici un muzeu, turnu, care era la 1km de mine pe drum spre centru, nu l-am urcat niciodata, dar am baut. in Iulie au turu frantei (nu stiu, n-am intrebat). Tot prin mai au ceva petrecere japoneza.

motto de Düsseldorf: Daca te plictisesti aici…chiar n-am cum sa te ajut

1 comentariu »

  1. Next stop: un city break la Galati?

    Comentariu de krossfire — Martie 30, 2017 @ 4:35 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.

