Unde scriu lu gigel

Martie 21, 2017

Un animal in civilizatie. Depresii

Filed under: aberand,civilizatie; germania,Guest post — animal00 @ 1:02 pm

Plm. Ploua. Nu se intampla nimic, exceptand ca nu mai am chef de sala neam, deci serile le petrec incercand sa ma uit la seriale, dar si de alea am chef ca de un coi in talpa. Nici nu stiu, e de la faptul ca am 7luni de stat cam singur aici sau de la faptul ca mai am doar 2sapt si revin in tara. Plm.

Asa ca dam discutii de la UPU

Am avut ieri un pacient care a venit ca nu isi mai simtea picioarele de la brau in jos, nu si le mai putea misca. Mai patise asta o data si in aceleasi circumstante : visase un om in negru cu coada care avea langa el un copil in rochita si care intindea mâinile catre el
Si pana nu l-a descantat popa nu si-a revenit.
Deci da. Ma intorc in tara in care exorcizarea inca este o chestie.
3 comentarii »

  1. Coae!!! Patesc si eu o chestie similara noaptea. O fetita (prescolar) sta la capatul patului si ma striga.

    (bun, e fiica mea care ma anunta ca trebuie sa faca pipi)

    Comentariu de Ratonu' — Martie 21, 2017 @ 4:03 pm | Răspunde

    • ai incercat sa dai cu apa sfintita, tuica sau nuia?

      Comentariu de animal00 — Martie 21, 2017 @ 4:05 pm

    • Bravo ratoane saz traiasca Prințesa!
      Ce plm sa fac, ma m trezit de vreo doo ori cu fata lu Neamț în vomă după ce am visat că a încercat să se sinucidă

      Comentariu de garcea — Martie 22, 2017 @ 4:35 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.

