Unde scriu lu gigel

Martie 9, 2017

Un animal in civilizatie. Joi

Filed under: aberand — animal00 @ 12:19 pm

Az e joi. Ca atare m-am trezit mai devreme, ca aseara prea ocupat de a injura barsa si arbitrii si de a rade de prostii de la psg am uitat sa scot hainele din masina.

trezitu mai devreme inseamna ca plec si mai devreme spre munca si ca diseara ajung mai devreme la sala, poate, ca in ultimu timp am chef de sala ca de munca.

Acum e 11. Deja am fost la sala si nu inteleg cum e sa mergi nemancat la sala.

Ah… Am fost si pe aproape de birou dar niste, cel mai probabil suedeji sau norveginei, ca simt miros de scandinav, au facut ceva scandal cu bombe,  au gasit astia o bomba din ww2 deci toata zona e ocupata.

Da cum pula mea merge lumea la sala pe burta goala?

1 comentariu »

  1. Barca a fost razbunarea lui stoichita pt 5-0. :-))

    De altfel sa ne amintim de meciul cu napoli care s a terminat doar dupa ce cavani a dat gol.

    Comentariu de Ratonu' — Martie 9, 2017 @ 7:08 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

