Unde scriu lu gigel

Februarie 23, 2017

Studenti

Filed under: aberand — animal00 @ 11:57 am

 

bah, am stat si am analizat si asa e. Aia de la academie au dreptate. ai facut facultatea in romania si imediat dupa ea pleci: platesti.

ba, as vrea si mai mult: ai facut facultatea de informatica si lucrezi la mec? Platesti facultatea. Ai facut-o degeaba. Si multe idei d-astea de monetizare.

As infinta chiar si o grila:

  • facultatea nu intra in top 1000 international. Studentul o sa plateasca o suma negativa, egala cu rusinea de a spune „am termina ISEul la Baicoi”. sa zicem: o sa plateasca -10000Euro. Banii ii incaseaza la aeroport
  • facultatea este intre 500-1000. Studentul o sa plateasca o suma negativa de -5000, pentru jena pe care o simte in momentul in care trebuie sa le explice viitorilor angajatori ce e aia un ASE
  • facultatea e intre 300 si 500. In acest caz utopic studentul trebuie sa plateasca o taxa de 0 lei pentru faptul ca e la limita
  • facultatea e intre 100 si 300. Studentul trebuie sa plateasca o taxa de 50E cam cat costa un bilet la un standup de calitate
  • facultatea este intre 10 si 100. studentul trebuie sa plateasca o taxa de 120e: bilet la un film sf bun la VIP
  • facultatea e in top 10: studentul trebuie sa isi aminteasca ce ziceam ieri: pula mea, nu mai bea atat ca vine sesiunea
10 comentarii »

  1. Platesti facultatea sa ai acces la un job mai bun… ca se intimpla sa ajungi la mec intre timp e altceva.
    Sa nu mai spunem ca pentru anumite joburi iti cere studii superioare de orice fel chiar daca nu are legatura cu facultatea care o termini (cum e cazul meu).

    Comentariu de Emil — Februarie 23, 2017 @ 12:29 pm | Răspunde

    • „bugetul” e ca o bursa. Unde s-a mai auzit de bursa aia data cu conditionari dubioase?

      Comentariu de animal00 — Februarie 23, 2017 @ 2:07 pm

  2. Ok…
    Ce se întâmplă în momentul în care toţi minunaţii angajatori îţi cere experienţă? Unde naiba să ne facem noi experienţa aia dacă ei numai asta caută şi nici unul nu ne oferă şansa de a ne angaja după ce terminăm facultatea?
    Ca să nu mai zic de salariul minim pe economie… E sub orice critică. Dau drept exemplu facultatea de medicină: 6 ani generală, da?! + încă câţiva rezidenţiatul (se plăteşte şi ăla puţin – puţin peste minimul pe economie)
    Oamenii ăia care chiar învăţă undeva peste 7-8 ani de zile, asta merită? Bătaie de joc? Un salariu cu care nici măcar manualele dintr-un an universitar nu şi-l scot?!
    Gândiţi totuşi pentru toate domeniile. Gândiţi pentru toţi.
    Vor să ne ţină în ţără! Să ne merite!
    Vor să ne dăm silinţa şi să facem treabă bună? Să le pese de societate şi să ne scoată din câcatul ăsta!
    Până atuncea, să închidă gura.

    Comentariu de Diana Radu — Februarie 23, 2017 @ 8:44 pm | Răspunde

    • daca au invatat 8 ani la medicina e nasol ca facultatea are 6 😀

      de cand cu bursa lu ponta rezidentii nu mai sunt chiar la foame. Totusi, e un jeg in spitale…

      Comentariu de animal00 — Februarie 23, 2017 @ 9:25 pm

    • 6 ani facultatea plus rezidenţiatul separat! Totuşi… măcar ştii ce se învârte prin învăţământ dacă tot îţi dai cu părerea? 😀

      Comentariu de Diana Radu — Februarie 23, 2017 @ 9:43 pm

    • In invatamant nu. In medicina da.

      Comentariu de animal00 — Februarie 24, 2017 @ 10:36 am

  3. Eu-s curios ce procent din ce ai invatat in cei 16/17 ani de scoala ai folosit pana acum. Parerea mea e ca sub 50%, deci 9 ani de scoala ar fi destui.

    Comentariu de csuporj — Februarie 23, 2017 @ 9:06 pm | Răspunde

    • bai, nu stiu ce sa zic. Am folosit informatica, asta dupa liceu si info de gestiune in facultate. Am avut noroc in facultate cu un asistent care stie baze de date ca in baza profilor…aideplm. OOP n=a reusit sa ne invete profu
      In rest. eu am cam avut noroc de profi care au reusit sa ma invete sa gandesc mai mult decat materia. Evident am uitat tot, nu mai stiu mate prea multa, da cred ca bacul l-as lua cu invatat doo trei zile 🙂

      *io in facultate am frecat pula intrun mare fel, asa ca nu se pune

      Comentariu de animal00 — Februarie 23, 2017 @ 9:23 pm

    • Cum vrei să îţi bage proful în cap orientare-obiecte? Logică + învăţat singur = Reuşite. Proful e acolo pentru indicaţii.
      Şi nu uita că facultatea este clar… facultativă! 😉

      Comentariu de Diana Radu — Februarie 23, 2017 @ 10:40 pm

    • pentru indicatii ai GPSul

      Comentariu de animal00 — Februarie 24, 2017 @ 10:36 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

