Unde scriu lu gigel

Februarie 8, 2017

Dilema zilei

Filed under: aberand — animal00 @ 4:07 pm

Aparent a iesit si a doua parte imediat de dupa prima parte a capodoperei cinematografice mai mult copro decat cinema „niste culori cu gri”. Si…ca de atatea ori la prima parte muieretul se duce la filmul asta. si…ca orice om normal care ma exist, in capul meu trec niste trenuri de mare viteza care contin informatii care, unite, si puse cu ajutorul computerului pe ecranul din fata dumneavoastra formeaza literele: ce pula mea???

Azi am aflat si motivul „Anu’ trecut am avut pe cine sa tarasc dupa mine la film…anu asta, astept pe filelist”

Face senx

5 comentarii »

  1. ahhahhahaha mi ai adus aminte, citez din memorie ” fei SM e un mod de viata, nu´i cu trendy se poarta anusu´asta la anusu´viitor iara culori pastel, nu ca ea betmen, ia´ma tare bestie, oookeeei muhahahha dupa ce i´am ramas cu scalpu´n mina si i´am dislocat noada, am bagat o pe aia cu vaaaaai ce mi place, gata asta´i standardu´ ahhahhahha oricum vroiam sa i dau papucii. epic tru´ story

    Comentariu de garcea — Februarie 8, 2017 @ 5:41 pm | Răspunde

    • wow
      de unde?

      Comentariu de animal00 — Februarie 8, 2017 @ 5:44 pm

    • de unde ce? o mameluca germanizata, ca aici fiecare al treilea vine de pe undeva. si ce ´i mai important: nici la cinema n´am fost, cum sa dau io bani pe asa ceva.

      Comentariu de garcea — Februarie 9, 2017 @ 2:31 pm

    • citatu

      Comentariu de animal00 — Februarie 9, 2017 @ 2:37 pm

    • meh asa cum scrii tu criptic chestí care ti se ´ntimpla…am citat io din memoirelelele mele.

      Comentariu de garcea — Februarie 9, 2017 @ 4:25 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

