Unde scriu lu gigel

Februarie 3, 2017

Un animal in civilizatie. Sport

Filed under: aberand — animal00 @ 12:13 pm

Tara arde si animalu se curenteaza. Ieri am facut EMS. adica stimulare a muschilor cu curent. Ca fitness.

Totu a inceput pe 11ian cand vad oferta de testare moca. Eu si moca suntem prieteni de mult timp, deci completez formular. Ma suna ala, discutam, stabilim marti 31 la 6.

Luni 30 ma uit in telefon. io stiam ca e 6, dar telefonu zicea 6 30. NU m-am certat cu el. desi acum cred ca 6 30 era ora de dimineata cand am facut eventul. Ajung la 6:15 „prea tarziu”. Dar am gasit un loc ieri. Tot la 6

Ajung ieri la 6 fara 15. „prea tarziu, era la 5 juma”. MA…acum chiar faceti misto de mine? Dar…fiind singur m-au bagat.

Incepe. Imi da un first layer „il porti numa pasta, far chilotz fara nica”. Ma imbrac, rup o soseta din dotare, injur. Dupa ma conecteaza la aparat, face setarile initiale…Totu bine.

Vad 20 de minute. Zic..meh. 20 minute. io sala. io sport. o sa mai cer 10 minute, ca io sport io sala. „Stai cu cracu in fatza asa”. AAAAAAAAAAAA.  „Stai cu mana asa”. AAAAAAAAAA. Acum, apleaca-te asa si tine-ti mana in cur bagand-o prin ureche. AAAAAAAAAAA. „mai sunt doar 12 minute” AAAAAAAAAAAAA. Acum, fandare si mainile in sus. AAAAAAAAAAAA.

Uneori ma uitam la maini sa nu cumva sa faca scantei intre ele. AAAAAAAAAAAA

„mai ai doar 10 minute” AAAAAAAAAAAA.

Jur. Cand mi-a zis ca mai am doar 8 minute am vrut sa o injur. AAAAAAAAAAA. Mi-a trecut. Inca 6. AAAAAAAA. Hai ca iti mai bag 1 procent de tensiune. AAAAAAAAAAAA

Dupa 20 de minute am vrut sa ii zic tot. Dar aparent, nu era tortura. Plm. Inca ma uit la dejte sa vad…totusi nu fac scantei?

 

7 comentarii »

  1. Daca mai poti sa bei apa esti ok.

    Comentariu de catalinx — Februarie 3, 2017 @ 12:35 pm | Răspunde

    • 4 luni de sala…nu prea mai fac febra atat de rea

      Comentariu de animal00 — Februarie 3, 2017 @ 12:36 pm

  2. Deci si la ei echivalentul spitalului 9 ti a facut o oferta de nerefuzat.
    Se prind repede nemtii astia…

    Comentariu de Ratonu' — Februarie 3, 2017 @ 2:10 pm | Răspunde

    • Crezi ca sunt unde sunt dejaba?

      Comentariu de animal00 — Februarie 3, 2017 @ 2:11 pm

  3. bai si pin la urma parca n´ai finalizat recenzia, ma interesa si pe mine.
    atit de incintat am fost de genunchiometru´ala loat de la lidll ca mi am comandat un sanitas sem44 care are 3 modusuri: TENS, EMS si masaj.
    mi l´am pus pe EMS pe slanina de la abdomen si mdeah am avut senzatia ca mi cauterizeaza cineva buricu´. la masaj la umeri a fost ok, am bagat bazine doo zile legat si parca n´ a fost atit de crincen ca alte dati. sper sa nu fie doar un efect placebo

    Comentariu de garcea — Februarie 6, 2017 @ 8:59 am | Răspunde

    • So. Ala de genunchi cica e folosit in general dupa fracturi, pentru refacerea musculaturii.

      EMS fitness pare destul de bun ca randament. Am mai vorbit cu oameni, gajici, din Romania care il fac si sunt foarte multumite. Probabil in Ro o sa ma duc si eu, in special datorita unui motiv simplu: nu se folosesc greutati mari, deci incheieturile si articulatiile nu sufera. Am simtit in genunchi de la niste fandari, dar usor. Incomparabil cu sala.
      Problema aici e ca e scump. 20e/sedinta in cel mai ieftin caz, care caz inseamna sa ai contract pe 1.5ani. Imagineaza-ti ca eficient devine cu 2/saptamana. As face, ca plm, in loc sa ma duc la bere ma duc la ems si am incheiat jucaria. Dar, pe termen scurt, au un card de 10 intrari: 350E. deja aici intra in alta zona

      Comentariu de animal00 — Februarie 6, 2017 @ 10:56 am

    • thnx.

      pai deja se merita sa ti iei direct un aparat+costum pt acasa, acu´nu s cit o costa da´ca investitie pe urmatorii 10 ani…

      Comentariu de garcea — Februarie 6, 2017 @ 11:44 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.

