Unde scriu lu gigel

Ianuarie 25, 2017

Un animal in civilizatie. Muzica

Filed under: aberand,civilizatie; germania — animal00 @ 12:47 pm

pentru ca ai prechini acasa care se uita ei si pentru tine, am primit link cum ca oberhausen are hardcoreala. M-am uitat in stanga, m-am uitat in dreapta si am realizat ca tre sa ma duc singur. Sa te duci singur la un concert, este in cartea mea, langa a iti numara un coi de 3 ori, dupa care sa te gandesti daca sa il numeri si pe alalalt. Da, nu la fel de plictisitor ca arival, dar tot pe acolo (asta fu special pentru altcineva neamtzule, nu o lua in serios)

Pe de alta parte hardcore….

Dupa care m-am uitat in oglinda. Si m-am gandit „bah, creasta am, ceva betivaneala stiu…deci hai la hardcore”.

Acum dilema…sa dorm in masina sau sa platesc 40e sa dorm undeva intr-un hotel? Glumeam, va dati seama…nu exista aceasta dilema. Dar, daca cineva e prin oberhausen sambata pe la pranz, bere?

7 comentarii »

  1. Deci dormi in masina? Daca te duci vineri seara cu machineta din DUS in Oberhausen ia-ti timp , chit ca e aproape.

    Comentariu de catalinx — Ianuarie 25, 2017 @ 12:55 pm | Răspunde

    • o tai sambata la pranz, ca n-are rost sa stau doo seri

      Comentariu de animal00 — Ianuarie 25, 2017 @ 12:57 pm

  2. mai usor cu strigarile astea ca te pomenesti cu titanu´din haidelbergenbir peste tine si garantat iti iei bataie.

    Comentariu de garcea — Ianuarie 25, 2017 @ 1:01 pm | Răspunde

    • sa zice brifcor bai luceafare.

      Comentariu de garcea — Ianuarie 25, 2017 @ 4:16 pm

    • brifcore metal 😀
      bun bun

      Comentariu de animal00 — Ianuarie 25, 2017 @ 4:19 pm

  3. ba, asta definitiv nu e genul meu de muzica, de aia nu stiu nimic despre a day to rememeber, da scrie in tot internetu ca ce cinta baietii aia e easycore.

    Comentariu de neamtz — Ianuarie 25, 2017 @ 3:22 pm | Răspunde

    • poi, aia sunt trupa de deschidere la trupele de deschidere. Alea 3 de sus sunt aprige 🙂

      Comentariu de animal00 — Ianuarie 25, 2017 @ 3:23 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

