Unde scriu lu gigel

Ianuarie 18, 2017

Un animal in civilizatie. Prieteni

Filed under: aberand,civilizatie; germania — animal00 @ 2:50 pm

Daca nu prea am ce face aici…ma duc la sala.

Daca nu prea am ce face aici…uneori ma duc la sala cand sunt plictisit.

Daca nu prea am ce face aici…uneori ma duc la sala cand sunt plictisit, cand ajung la sala, se intampla sa tratez incalzirea ca cand as putea mai bine sa numar un deget.

Daca tot sunt plictisit, cand ajung la sala, se intampla sa tratez incalzirea ca cand as putea mai bine sa numar un deget, evident ma doare un tendon pentru ca plictseala se duce dupa ce incep sa trag de fiare.

Az, discutie cu un preten: plm, ma doare o mana

Raspuns: normal, daca gajica-ta a ramas acasa.

Mai spuneti-mi o data, la ce au nevoie oamenii de adversar? Prietenii le-au ramas mici?

18 comentarii »

  1. numa sa nu fie un inceput de karpaltunnelsyndrom, enlg. – carpal tunnel syndrome.

    Comentariu de neamtz — Ianuarie 18, 2017 @ 3:10 pm | Răspunde

    • nu. e mai degraba epicondilita laterala (Cotul jucatorului de tenis), doar ca nici aia nu e.
      Noroc ca doamna e la ortopedie 🙂

      Comentariu de animal00 — Ianuarie 18, 2017 @ 3:17 pm

    • am zis si eu asa. a trebuit sa dau in google epicondilita aia.
      in meseria noastra se face mai des aia cu carpal. stiu al dreaq de multi care au avut ocazional.

      Comentariu de neamtz — Ianuarie 18, 2017 @ 3:34 pm

    • Ehe. Tunelu e prietenos cu butonarii 🙂
      nu, la mine e combinatie de crescut greutati si neincalzit bine. Probabil am facut si o miscare ceva mai gresita si poc. Si, cand am facut pauza, n-am stat cu voltarenul dupa mine

      Comentariu de animal00 — Ianuarie 18, 2017 @ 3:36 pm

    • mi se pare comic ca nu te-ai prins ca avem cam aceasi meserie in principiu. depinde cit butonam. cind scriem masiv pentru unix si nu stim ce-i ala maus cam facem carpal. acuma nu prea mai scriu mult cod, scriu numa ca sa ma mentin in forma, da cind eram tinar si trebuia sa mi-l scriu singur cite 12-14 ore pe zi aveam multi cunoscuti cu carpal. eu n-am facut ca-s atzos 🙂 da unii mai gingasi faceau.

      Comentariu de neamtz — Ianuarie 18, 2017 @ 3:52 pm

    • pai de unde, de la faptul ca esti incapatanat?

      Faci asta daca ai tastatura proasta. Eu am cam avut parte, in general, de tastaturi calumea. Bine, cand nu mi-a placut tastatura de la munca mi-am bagat picioarele si mi-am luat singur. La mine cred ca a ajutat mult si sportul. Din pacate, de la sport (prost facut, evident) m-am trezit cu ceva probleme pe incheieturi.

      Comentariu de animal00 — Ianuarie 18, 2017 @ 3:56 pm

    • sufletel, tu ai prins vremuri frumoase si moderne. in ’90 cind am inceput eu facultatea aveam monitoare de 14 zoli si tastaturile erau alea care erau, si asta pina asa prin 2000. pula tastaturi ergonomice. cind eram tineri mai lucram si ca maniacii, ca eram flaminzi pe de o parte si ca vroiam sa ne afirmam pe de alta parte.
      sport fac acuma. cind eram student sportu meu era munca fizica bruta 🙂 facultatea scumpa, eu singur pe lume, bafög nu ajungea nici pe o masea, asa ca am descarcat si vapoare cu rapita in port, am lucrat si noaptea in brutarii, zeci de munci diferite ocazionale, multe dintre ele solicitante fizic. cind prindeam un job ocazional sa fiu ghid sau sa plimb catei ma simteam in rai 🙂
      auzi la mine, sa le spui tinerilor cum faceau oamenii carpal din butonat 🙂 e ca si cum ai da acum un telefon analog cu disc unui pustan sa telefoneze 🙂

      Comentariu de neamtz — Ianuarie 18, 2017 @ 4:08 pm

    • o zici de parca liceul l-am facut cu touchscreenuri 🙂
      dar da, munca am inceput-o in 2003 si in camin nu prea am folosit computer, deci de bine de rau am scapat de problema asta. In plus, undeva prin 96 am invatat sa cant la pian (adica am invatat sa tin dejtele pe el si sa cant trei note, nu iti imagina ceva periculos) care m-a ajutat destul de mult la scris. \
      Dar si acum, cand mai scriu acasa pe computer (aici in nemtia) pentru ca am masa la nivelul canapelei ma asez pe covor sa imi stea mainile cat de cat ergonomic. Din 2003 am lucrat pe CRTuri de 100mhz. Daca ma pui sa lucrez pe unu cu 60 (mai sunt prin institutii, pe la bancomate) dupa aproximativ 1 minut sunt papa

      Dintre prietenii mei doar unu se plange de tunel caripian. Traducator de cand haul, nu a avut mereu parte de tastaturi ergonomice. Plus ca se mai si joaca.

      Comentariu de animal00 — Ianuarie 18, 2017 @ 4:15 pm

    • pai vezi…
      studentia (la asta trebuie sa adaugi si potuniversitarele, fara de care nu esti mai nimic in germania) in germania si aia din romania sint doua planete diferite. camine? de astea sint doar trei in heidelberg (cam 50000 de studenti) si sint in exclusivitate pentru studentii straini. noi locuiam prin wg-uri. astea sint apartamente cu patru-cinci camere, unde o camera e comuna, la fel si bucataria. dezavantaj? foarte mare, pentru ca costa muuult mai mult decit un camin si trebuie sa traiesti in comunitate cu tot soiu de cretini. schimbam 2-3 wg-uri pe an.
      bani de la parinti nexa. era o bursa bafög pe care eu o primeam integral – 920 marci pe luna. orice carte de specialitate costa peste 200 de marci, si aveam nevoie de cel putin 20 pe an. computer costa pe vremea aia peste 2000 de marci si aveam nu toti computer acasa ci aveam retele acasa. costuri reale pe luna (masa, casa, bautura, joint) cam 800 pe luna. si mai vroiai sa si calatoresti, cel putin prin europa. si eu inca aveam bine, ca primeam bafög integral. aia care aveau parinti cu joburi primeau numa partial ca teoretic trebuia sa le dea parintii o parte din bani, da nu le dadeau, asa ca multi dintre ei se judecau la tribunal cu proprii parinti sa-si primeasca prin hotarire judecatoreasca banii.
      iti spun eu, doua planete diferite. 🙂

      Comentariu de neamtz — Ianuarie 18, 2017 @ 4:41 pm

    • „se judeca cu parintii” – aici sincer…m-ai spart de ras. Adica numa ideea mi se pare penibila, daca nu as stii ca e reala. De mult am vazut ca relatia parinti-copii in vest e putin altfel decat in Romania.

      Eu am fost in camin 99-2003. De atunci am capatat o rezistenta deosebita la rece. NU de alta, dar dusuri reci la fiecare doua zile (asta in 2003, cand deja se imbunatatise treaba) te calesc. Am stat si doua saptamani fara sa vad apa calda. Tu vorbesti de „apartamente”. Pai, eu stateam intr-o camera cu inca 3 colegi. Nu aveam nici macar o chiuveta in camera. Da, era ieftina cat o pereche de blugi, dar si salariile parintilor erau cum erau. Daca mai erai si lepra ca mine sa nu ai bursa…
      Banii de bursa sa iti acopere cheltuielile de zi cu zi? Pfuai…Dorinta sa vezi si europa? PFUAI! Noi abia aveam bani sa mergem cu nasu pana la sinaia 🙂

      Dap. Lumi diferite dar ce plangi tu acolo noi am fi zis la genul de poveste sf 😀

      Comentariu de animal00 — Ianuarie 18, 2017 @ 4:52 pm

    • pai bursa aia nu e chiar bursa. bafög e practic un imprumut de la stat cu dobinda zero si la care stabilesti tu cind incepi s-o returnezi si cit de mare e rata lunara. la mine e 25 de euro pe luna. stiu, stiu, ziceam numa ca nu e moca, o platesti inapoi. e in conditii extraordinar de bune, dar o dai inapoi.
      asta cu parintii si copii e complicata. relatia e foarte buna acuma in epoca in care traim, dar asta nu are legatura cu banii. aia e o chestie diferita. pina iti iei bacu sau termini o alta forma de invatamint, parintii dau bani de buzunar, o suma fixa (cel mai uzual 20 de euro pe saptamina) si in afar de asta nu mai primesti nici un pfening. parintele iti ia adidasi de 40 de euro, daca vrei fitze platesti de banii de buzunar proprii. economiseste, dramuieste, invata sa te gestionezi. foarte foarte multi elevi mai cistiga un ban distribuind ziare, reclame, sau facind munci de vacanta (divesre muinci in vacante in parcul de distractii de exemplu). asta e foarte bine, copilu invata sa se gospodareasca, invata valoarea banului si multe altele.
      foarte putini parinti accepta sa sustina financiar studentul. e nasol, dar e si un avantaj, esti adult, invata sa razbesti in viata prin forte proprii. inveti ce e viata adevarata si care-i mersu. plus ca cistigi enorm de multa incredere in tine si fortele tale.
      anumite alte chestii nu le poti compara. aveam toti masina din anul intii inca, de regula o rabla, dar sti bine ca fara masina in germania esti paralizat. in romania nu, aici da. nici cu mersu prin europa nu poti compara. aici in doua.trei.patru ore esti de jur imprejur in diverse tari europene, plus ca salariul in natiune face asta accesibil absolut oricui, in romania nu, cind erai tu student 90% din romani nu aveau bani sa paraseasca romania. si acuma sa nu-ti imaginezi ca studentul vede europa ca un turist in concediu. am mai spalat si vase prin hanuri frantuzesti sa pot continua calatoria. sau alte munci in alte locuri. e misto, e boem, inveti asa mai mult din poporul ala, dar e altceva decit turism lejer.
      ce mai era? caminu. da, ai dreptate, cu altii in camera e extrem de nasol, aici am avut mai bine, dar m-a costat 🙂

      Comentariu de neamtz — Ianuarie 18, 2017 @ 5:24 pm

  2. baga wobenzym plus. ie cam scump da´cica face minuni( aibi grije sa´l iei strict 1h inainte de masa sau 1 1/2 dupa)

    Comentariu de garcea — Ianuarie 18, 2017 @ 3:43 pm | Răspunde

    • muica, da scump 🙂

      Comentariu de animal00 — Ianuarie 18, 2017 @ 3:52 pm

    • ´ai ma dete´n plm, daca era lichid si avea gust de bere nu te mai uitai la euroi. ia de pe net ca´i la jumate si mai ia si niste suplimente gen glucozamin cu hyalurina si alte aiureli pt tendoane ligamente si etiki ca doar imbatrinim in pula mia.

      Comentariu de garcea — Ianuarie 18, 2017 @ 3:59 pm

    • am langa mine si glucozamina si msm si voltare si inca multe plicuri de animal pump. 😀

      Comentariu de animal00 — Ianuarie 18, 2017 @ 4:05 pm

    • tanti ca a ta nu mai are nimenea!

      Comentariu de garcea — Ianuarie 18, 2017 @ 4:10 pm

    • ah…pastilele astea sunt ca am si prietene farmaciste, deci inainte sa iau orice, intreb 😀

      Comentariu de animal00 — Ianuarie 18, 2017 @ 4:17 pm

    • Mai da si pe la biserica. Aia crestin orto(doxa). 😛

      Comentariu de Ratonu' — Ianuarie 20, 2017 @ 6:38 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.

