Unde scriu lu gigel

Ianuarie 13, 2017

Guest post. Medicala

Filed under: aberand,Guest post — animal00 @ 11:06 am

Bai, am doo povesti de la scriitorii din afara, amundoua bune, amundoo cu lacrimi. Asa ca le dau separat. Fiecare sa isi ia laurii.

prima poveste, in ordinea numarului de pe chilotii timpului se petrece undeva unde relatia medic pacient e mai interesanta.

Am consultat ieri un tip de vreo 24 de ani putin mort de beat, adus de ambulanta de pe strada. L-am tinut acolo vreo 4 ore pana si-a revenit
S-a trezit el, mahmur ca dracu, l-am cautat pe toate partile sa nu fi patit ceva. Dup-aia imi spune plin de mulțumiri: sa-mi bag pula domnisoara doctor, cat m-ati ajutat. Ma scuzati ca am vorbit urat, dar cred ca știți si dumneavoastră ce-i aia
3 comentarii »

  1. Omu’ plin de complimente!!!!

    Comentariu de Ratonu' — Ianuarie 13, 2017 @ 11:08 am | Răspunde

  2. si stia domnisoara doctor ce-i aia pula, sau ti-a povestit ca sa afle?
    donisoara doctor avea doctoratu in medicina? ca altfel era numai medic.

    Comentariu de neamtz — Ianuarie 13, 2017 @ 3:51 pm | Răspunde

    • crezi ca ala mahmur statea sa faca diferente d-astea?

      Comentariu de animal00 — Ianuarie 13, 2017 @ 3:58 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

