Unde scriu lu gigel

Ianuarie 10, 2017

Un prost in civilizatie

Filed under: aberand — animal00 @ 3:41 pm

Ca tot scria neamtu de aia 5 care s-au intors, am aflat si eu doua cazuri. Am ras la amundoua, deci prostu nu-s io.

Se face ca un gigel, nu asta, a facut bebel. S-a mutat omul in Romania ca ERA SIGUR ca aici copilul o sa fie oropsit la scoala ca nu e neamt get beget. Nu stiu continuarea, motivul a fost mult prea neplacut pentru mine ca beam bere cand am auzit povestea.

Al doilea gigel lucra undeva in nemtia pe pozitie bunutza, dar l-a lovit nevoia de Romania si sa plece de la nemtii astia rai si reci si cate si mai cate. A ajuns in Romania, s-a angajat la o firma si….lasati jos cafeaua, l-au luat sefii: „bah, tu stii germana!” asa ca l-au detasat in Nemtia…evident pe salariu mai mic decat avea cand plecase

Io macar is doar animal ma

8 comentarii »

  1. acuma sa sti ca liceul in romania in perioada ceausescu era o chestie foarte tare in comparatie cu echivalentele din sistemele scolare din vest. acuma ma refer strict la liceu si strict la cel din vremea ceausescu. acuma s-a stricat totul acolo si nu mai e valabil. si ma mai refer strict la liceele de elita din perioada ceausescu.
    uite, din experienta mea personala. eu ma terminat liceul in romania, in cluj, la un liceu de elita in 1988. mi-am depus actele de plecare definitiva in germania la doua zile dupa ce am obtinut diploma de bac, actele le-am depus in nume propriu, singur, fara parinti ca ei n-au vrut sa plece. drept urmare, n.am avut voie sa urmez o facultate din romania, n-am avut voie nici macar sa ma inscriu la examen, si n-am avut voie sa lucrez nimic. asa era cu cei care-si depüuneau actele de plecare definitiva, care aveau un loc de munca erau dati afara.
    am avut si eu momentele mele de cretinatate, adica sa stau dupa revolutie sa fac romania, blablabla. asa ca mi-am petrecut o buna parte de timp in piata universitatii, pina au venit minerii care mi-au scos prostiile din cap. asa ca aqm fugit din coltea unde eram internat dupa ce m-au plantat minerii ca pe o frumoasa floare, amj luat primul tren (aveam aceeptul de emigrare ca etnic german inca din ’89 din partea statului german, numa romanii nu-mi dadeau pasaportu) si am venit in germania in iunie ’90. dupa o luna de clinica unde au incercat aia sa ma repare cit de cit, am fost repartizat la heidelberg intr-un camin de de astia ca mine, etnici germani repatriati.
    m-am dus fara mari sperante sa ma inscriu la noul an universitar. aia mi-au spus ca diploma de bac din romania nu e recunoscuta aici si trebuie sa dau niste examene, unul de memorie, unul de iq, unul la matematica si unul a fizica. acuma vine faza: desi n-am mai pus de doi ani mina pe vreo carte de matematica sau fizica si m-am prezentat ca gigel la examene le-am trecut cu punctaj maxim numai din amintiri si nici macar nu mi s-a parut greu, ci mai degraba extrem de lejer. in primii doi ani am avut un avantaj enorm fata de colegii mei la matematica, eu stiam mai tot din liceu, ei trebuiau sa apeleze tot timpu la mine. bine erau si o gramada de lucruri noi pe care nu le stiam, dar in mare liceul romanesc mi-a facut enorm de mult bine.
    asa bun era liceul romanesc odinioara.

    Comentariu de neamtz — Ianuarie 10, 2017 @ 4:05 pm | Răspunde

    • vezi ca astia de care zic nu is la nivelu liceu pre 89, ba chiar cred ca doar putin mai batrani decat mine

      Comentariu de animal00 — Ianuarie 10, 2017 @ 4:10 pm

    • da, eu daca as avea un copil nici macar n-as clipi, l-as da la scoala aici, niciunde altundeva.

      Comentariu de neamtz — Ianuarie 10, 2017 @ 4:21 pm

    • Ah. Stai ca acum am inteles. Nu, ai inteles cred ca gresit. Ala s-a intors cu copilu pentru scoala in Ro nu pentru ca in Ro ar fi scoala mai buna si te-ar invata mai multe. Ci pentru ca stia el sigur ca o sa fie discriminat…De ce crezi ca am zis „prost” 😀

      Comentariu de animal00 — Ianuarie 10, 2017 @ 4:24 pm

    • o pula discriminat. unde pula mea-i discriminarea, ca studenti turci, arabi, asiati, de tot soiu de europeni nu mai vorbesc, sint cita frunza si iarba. vorbesc de de aia crescuti aici, nu veniti la facultate din tara lor.
      asta precis era un prostan de ala care credea ca el ii voyager da nu recunosc astia si-l dicrimineaza ca-i din romania. o gasit explicatia, nu ca-i el buturuga ci ca-l discrimineaza astia. si da-i si fute-ti copilu.

      Comentariu de neamtz — Ianuarie 10, 2017 @ 5:07 pm

    • Fix 😀

      Comentariu de animal00 — Ianuarie 10, 2017 @ 5:27 pm

  2. Da, suntem discriminați in vest! O da!
    Pe fiică-mea nu a vrut să o primească popa la first communion. Adică o primească, dar nu ar fi lăsat-o să facă nu știu ce. Am zis ok, plm, e botezată ortodox, parcă poți să îi convingi pe popi.
    La concertul de Crăciun o fetiță musulmană l-a întrebat dacă poate și ea sa vină. Popa să cadă pe spate. A pus profa să îi sune pe părinți să fie sigur că fetița chiar vrea și are acordul lor. Părinții au zis că da, că nu se va închina sau boteza, dar vrea să fie și ea parte din comunitate și că dacă popa nu se crizează…
    A venit fetița, a cântat despre alea alea, știa, era acolo cu toți colegii ei.
    Ne-a chemat popa la școală, ne-a povestit și a concluzionat că dacă copila vrea first communion, el o primește și îi face toată slujba. Că o comunitate e mai importantă decât schisma bisericească.

    Da, discriminare, plm, până nici popii nu mai fac așa ceva…

    Lasă-l să își ducă copii la școală în România! O daaa!

    Genială faza cu ăla detașat în DE! Absolut de vis!

    Comentariu de dragos — Ianuarie 10, 2017 @ 6:53 pm | Răspunde

    • Am senzatia ca stai la belgica,unde aia sunt asa de spalati pe creier incat nici sa discrimineze nu sunt in stare.
      In rest de acord, asa -zisa discriminare este de cele mai multe ori un motiv,exceptand o forma foarte dubioasa ( dar nu mai putin reala) de discriminare ,aceea in care ca roman sau polonez esti discriminat pentru ca nu esti muslim. Acum radeti,da’ rasu-i pe voi.

      Comentariu de Discriminatu de servici — Ianuarie 11, 2017 @ 6:45 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

