Unde scriu lu gigel

Ianuarie 5, 2017

Un animal in civilizatie. Garantia

Filed under: aberand,civilizatie; germania — animal00 @ 10:42 am

Stiti chestiile alea pe care le cumparati si au garantie 3 ani si merg perfect 3 ani si o zi dupa care se strica? Ei bine, asa sunt si io.

Venirea aici trebuia sa se termine pe 23dec. Dupa, urma sa plec catinel spre casa si sa rezolv in romania ce aveam de rezolvat. Ei bine, aparent imediat cum s-a dus garantia…a inceput.

Prima data bicicleta. Iarasi explodat o spita (15e) plus bushit camasa si firul de la schimbatorul de foi (nu stiu cat o sa coste). Am zis „eh, si asa e frig nu mai merg cu bicla, e ok”

Dupa, a urmat masina. Cum va ziceam ieri…doare la bani

Dupa, ca si cand nu ar fi fost de ajuns….mi-a cazut si un dinte.

PLM. Cum era bancu? Mi-e frica sa ma duc sa ma pish

18 comentarii »

  1. ma cu dintele ar trebui sa iei cardu´ala de sanatate pe care banuiesc ca l´ai primit si sa te duci la dentist. ala evident o sa inceapa cu texte gen casa de asigurari acopera numa´ atit, restu´dai din buzunar, dar…

    Comentariu de garcea — Ianuarie 5, 2017 @ 11:10 am | Răspunde

    • nu e dinte, da suna mai simpatic, e implant. Si primul lucru pe care il fac ii sa dau un telefon la stomatologu roman. Cardu de sanatate european il am. In romania 😀

      Comentariu de animal00 — Ianuarie 5, 2017 @ 11:28 am

  2. aaa un fleac, vine neamtzu´si ti´l pune la loc.

    Comentariu de garcea — Ianuarie 5, 2017 @ 12:01 pm | Răspunde

    • io-s curios daca pot sa beau. Glumesc, stiu ca pot sa beau :d

      In 2006 am lucrat 3 luni in suedia. Tot asa, detasat. Primul lucru facut acolo: mi-a cazut o plomba

      Comentariu de animal00 — Ianuarie 5, 2017 @ 12:02 pm

    • de frig probabil, s´o contractat „amalgamu” ala. io nu vreau sa intru in detalii cu implantu ala, da´daca ai probleme cu shurubu´ala care intra in maxilar/mandibula, m´as duce urgent la apotheke si mi as lua o apa de gura meridol cu CHX tz% iar in secunda doi la dentist.

      Comentariu de garcea — Ianuarie 5, 2017 @ 12:06 pm

    • Ala in suedia nu prinsese bine
      astalalt…nush. Oricum sta acolo de niste 2 ani cred. O sa vad si cu asta ce fac 🙂

      Comentariu de animal00 — Ianuarie 5, 2017 @ 12:17 pm

  3. ok, am intrebat pe un stomatolog pretin care lucreaza la clinica universitara. daca ti-a cazut coroana de pe implant e floare la ureche, si costa o ciunga si un ou sa ti-o puna cu ciment la loc. daca ti-a cazut tot implantu e nasol. tot implantu cade numa daca ai parodontoza si bou de dentist nu a tratat intii parodontoza si apoi sa-ti puna implantu. nici nu are rost sa te gindesti sa-ti pui implantu la loc daca nu-ti tratezi intii parodontoza, desi o multime de agarici dentisti o sa-ti spuna altceva – pretinu ala al meu a vazut enorm de multe cazuri din astea, e de multi ani conferentiar la clinica universitara.
    nici o asigurare nu-ti plateste nimic cu implantu, nici aici, nici in romania, implantu nu intra niciunde pe lista a ceea ce plateste o asigurare, afara de faptul ca ai avea o asigurare suplimentara care prevede asta. poti sta fara implant mult si bine, nu e ceva ce trebuie facut imediat.
    nu lucrez in domeniu, nu ma pricep absolut deloc, dar prietenu asta al meu are carti scrise si multe articole publicate in reviste de prestigiu, e un nume in domeniu.

    Comentariu de neamtz — Ianuarie 5, 2017 @ 3:24 pm | Răspunde

    • is io prost si nu am nici un fel de cunostiinte de stomatologie asa ca „implant” a fost un termen prost. s-a si speriat stomatologu „ma, io nu imi amintesc sa iti fi pus implant”. E doar de recimentat, ca e pivot, aparent asta e termenul.
      Plm, intai sa vad cat ma costa masina :))

      Comentariu de animal00 — Ianuarie 5, 2017 @ 3:27 pm

    • recimentat nu costa mai nimic, nu te du la stomatolog cu praxis, ci la clinica universitara, acolo sint cele mai mici preturi.

      Comentariu de neamtz — Ianuarie 5, 2017 @ 3:30 pm

  4. Poze cu surasul tau fermecator si stirb?

    Comentariu de Ratonu' — Ianuarie 5, 2017 @ 4:18 pm | Răspunde

    • stirb oricum eram ca am o masea scoasa

      Comentariu de animal00 — Ianuarie 5, 2017 @ 4:26 pm

  5. pentru masina poate te ajuta lista asta:
    https://www.autoreparaturen.de/guenstige-kfz-werkstatt/alle/alle/1
    despre ce fel de masina vorbim?

    Comentariu de neamtz — Ianuarie 5, 2017 @ 5:47 pm | Răspunde

    • Forester. Din pacate are probleme ascunse uneori, care se rezolva cu multe ore de munca. Cel putin problema asta mare cred ca duce niste ore. La 120E/h ….cred ca reincep sa merg cu bicla :))

      Deja masina e in service dar din pacate fara rezultat.

      Comentariu de animal00 — Ianuarie 5, 2017 @ 5:50 pm

    • subaru vinde putin in germania, ceea ce nu inseamna nimic 🙂
      asta e cu japonezele, cind intri pe linia asta s-a cam dus schimbarea la 4-5 ani a masinii, la japoneze e ca la casatorie, pina moartea va desparte.

      Comentariu de neamtz — Ianuarie 5, 2017 @ 5:59 pm

    • problema la subaru e ca are probleme putine. Bah nene…da si cand le are.

      Comentariu de animal00 — Ianuarie 5, 2017 @ 6:04 pm

    • 🙂
      pai instalatoru costa 50 pe ora. la asta mai pui anfahrt (deplasarea pina la tine) inca 50 de regula. la asta mai pui si materialele. sau electricianu. sau orice altceva de felu asta.
      serviciile costa.

      Comentariu de neamtz — Ianuarie 5, 2017 @ 6:40 pm

  6. Aoleo, maine ce o sa urmeze? ” ba baietz sa vedetz ce mi s´a intimplat de dimineata, linga usa am vazut un buton, ce zic, hai sa apas pe el si…paaac…s´a aprins un bec!” instant apare neamtz cu teoria lui 220 de volti de la edison incoace.
    adevaru´i ca ne´ai dresat frumos ;o)))

    Comentariu de garcea — Ianuarie 5, 2017 @ 5:52 pm | Răspunde

    • maine? o sa va explic cum am apasat pe butonu sa se aprinda becu si mi-a cazut clanta de la televizor 😀

      Comentariu de animal00 — Ianuarie 5, 2017 @ 5:52 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.

