Unde scriu lu gigel

Ianuarie 2, 2017

Un animal in civilizatie. Revelion

Filed under: aberand,civilizatie; germania — animal00 @ 12:51 pm

O sa scriu zilele astea despre vacanta. Nu de alta dar managementul pozelor din siteul nativ wordpress suge major.

Asa ca voiam doar sa scriu putin despre revelion, fiind primul petrecut pe alte taramuri. Sooo..pe 30 am aterizat de la Hamburg, dupa 1300km facuti (amsterdam, hamburg si putin luneberg) asa ca seara am stat lesinati.

31 am dat repede pe la Neto sa imi iau bere si, daca tot eram acolo, niste prostii sa le aprindem in seara aia. Gen niste pocnitori si niste artifica. Ceva subtire ca si asa am cheltuit ca spartii. Ca atare, restul zilei am baut. Bere bere bere. Pe la 11 juma „hai sa iesim in centru, facem 15 minute”. Asa ca ne-am inarmat fiecare cu o bere si tzust afara

Facem o pula 15 minute. Toata faleza era plina de oameni. Podul peste balta avea o banda blocata de masini, oamenii stand pe zona pietonala (pentru ca aici in nemtia podurile sunt facute pentru toate categoriile, nu ca basarabu nici pentru masini) si dadeau cu rachete.

Pe faleza sute de rachete, mii de pocnitori, ceva ce in Bucuresti nu se mai exista de mult. D-aia cand am citit plangeri ca numa in Romania m-a apucat putin rasu. Bah nene..aici oamenii mai batrani isi amintesc de perioade mai neplacute si incep sa vorbeasca pe la colturi „iar???”. Momentul mai neplacut a fost cand un dobitoc a vazut el masinile cum trec pe acolo si s-a gandit ca o racheta ii deranjeaza. Asa ca s-a gandit sa o tranteasca cu piciorul. Ca atare eu si o prietena ne-am trezit cu rachete in picior, colegu de munca era sa primeasca una in ochi…ceva frumos.

Dupa ce s-a terminat razboiu am mers la rocheri, am bagat niste o bere maxim mai multe si ne-am intors acasa sa ne uitam la family guy si sa bem o bere.

 

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

