Unde scriu lu gigel

Decembrie 22, 2016

Un animal in civilizatie. Sport

Filed under: aberand — animal00 @ 5:07 pm

nu despre ala pe care il fac io. Care am deja o saptamana de cand n-am mai dat pe la sala, ca mi s-a terminat abonamentu si fata de la HR nu mi-a facut foaie care sa zica ca io o sa si plec de aici. PLM.

nu nene. sportu pe care il joaca niste ei generici si io ma uit.

Pana acum am ratat sportu meu favorit. N-am apucat sa ajung la Fortuna Dusseldorf, da creca am timp pe undeva prin februarie. Tre sa ajung si la Borusia da e mai greu cu biletele de luat online. Nici la FC koln n-am fost, dar am baut langa stadion. se pune?

Aici am fo doar la un singur sport de echipa. Hochei. Bine, ajuta si faptul ca terenul de joaca cu crosa este fix vizavi de terenul de joaca al meu cu tastele. Si cu mausu.

Bai, cum sa va zic. Am fo acu doo zile la un meci la care publicu a fost cam putin si cam rarutz. Doar 4000 de oameni, deci cam cat la o etapa de Liga Satelor. La toata etapa, daca nu e un steaua sau cum s-or mai chema – dinamo.

baga baieti bere. Aprind artificii in spatiu inchis. Canta toate cele 20de minuteX3. Cam ce se vede pe la tembelizor la NHL e si acilea.

Acum a fost moment de tacere pentru berlin. Sa vezi dracie…cand s-a zis liniste…s-a tacut. Si eu am tacut, desi nu am inteles ce zicea ala in germana. sa fie de la faptul ca stiam ce se intamplase? Ca stiu ce inseamna ca echipele se aduna la centru si se tace? Ca nu sunt retard? Plm, chestii.

Oricum, voiam doar sa ma laud ca fusai la hochei. ma face putin ungur, nu?

20 comentarii »

  1. Canadian, mai degraba 🙂

    Comentariu de Vizitator — Decembrie 22, 2016 @ 5:18 pm | Răspunde

    • poi nu. In Ro hocheiu are fani mai mult in zona maghiara

      Comentariu de animal00 — Decembrie 22, 2016 @ 5:23 pm

  2. Si la steaua, dinamo, constanta, brasovetc.
    De zona cu unguri se stie ca e ciucul care joaca bine si cam atat. Gheorgheni, odorhei si ceilalti sunt de antrenament si pepiniera pt ciuc.
    De altfel, daca ciuc – gheorgheni e cam polul frigului la noi, te asteptai ca aia sa fie buni la salt de pe trambulina?

    Comentariu de Ratonu' — Decembrie 22, 2016 @ 10:48 pm | Răspunde

    • Salt in bazin

      Comentariu de Ratonu' — Decembrie 22, 2016 @ 10:49 pm

  3. Te face dubios, nu ungur. Cine dracu se uita la hochei ?

    Comentariu de catalinx — Decembrie 23, 2016 @ 11:53 am | Răspunde

  4. La multi ani!

    Comentariu de Vizitator — Decembrie 30, 2016 @ 8:29 am | Răspunde

  5. da n-ai cum sa pui in acelasi paragraf fortuna cu bvb 🙂 sint fan bvb, dupa hoffenheim bineinteles.
    in apropiere am adler mannheim care sint mai tot timpu campioni, sala in schimb e vinduta intotdeauna, cam 15000 locuri. ai dreptate cu nhl, nu stiu la düsseldorf, dar la mannheim cam treisferturi din echipa e din nhl cumparati pe bani grei. din cind in cind, mai rar merg la meciurile lor.

    Comentariu de neamtz — Ianuarie 3, 2017 @ 4:16 pm | Răspunde

    • pai nu ii pun. La BVB tre sa ajung ca plm…Borussia. La Fortuna, asa, de curiozitate.

      15000 locuri. Plm, mai mare decat ISS Dome.

      Comentariu de animal00 — Ianuarie 3, 2017 @ 4:23 pm

    • ii zice sap arena. sap face intotdeauna big, ca nah,,, sap 🙂

      Comentariu de neamtz — Ianuarie 3, 2017 @ 4:38 pm

    • „Die SAP Arena ist eine multifunktionale Veranstaltungshalle in Mannheim mit bis zu 15.000 Plätzen”
      https://de.wikipedia.org/wiki/SAP_Arena

      Comentariu de neamtz — Ianuarie 3, 2017 @ 4:39 pm

    • cum zic astia „sap este modul Germaniei de a se razbuna pe ww2” 😀

      Oricum, mi-a placut la hochei. Misto atmosfera. Si sa nu uitam, DEG este echipa care in ultimu timp o cam arde pe la ultimele locuri. Deh, astia traiesc dupa gloria anilor 90

      Comentariu de animal00 — Ianuarie 3, 2017 @ 4:53 pm

    • de ce se zice asta despre sap? aud pentru prima oara. sint in apropiere de mine, la waldorf, citiva km de heidelberg. profesional am de lucru cu ei citeodata. daca e ceva umor cu sap sune-mi si mie sa-l dau mai departe la mama si tata lor.

      Comentariu de neamtz — Ianuarie 3, 2017 @ 5:14 pm

    • am gasit doar o data zis asta, dar m-a amuzat. Presupun ca e din cauza ca e destul de stufos si complicat. Uneori imi pare rau ca nu m-am bagat, mai tanar, pe SAP.

      Comentariu de animal00 — Ianuarie 3, 2017 @ 5:16 pm

  6. nu pot sa-mi dau seama cit e de complicat, abap mi se pare usor de invatat daca ai basics in cobol. structura e relativ usor de prins (la platforme ma refer). stiu si ceva romanasi care lucreaza colo, nu sint in pozitii inalte, dar cistiga o piine buna. unul din cei trei fondatori, hasso plattner, e sas de-al meu.
    pai mai ai timp sa inveti, niciodata nu e tirziu, si e oricum platforma de bussines care e folosita in firme, si daca acum mai sint firme care nu sint pe sap in viitor n-o sa mai fie 🙂
    e o piine buna. stiu free lanceri care fac lejer 1500 pe zi cu sap, ca sap insusi pentru reconfigurari specifice si depanari cu propriul personal pretinde 1000 pe ora!
    am crezut ca-mi spui bancuri cu sap sa fac si eu misto de ei.

    Comentariu de neamtz — Ianuarie 3, 2017 @ 5:28 pm | Răspunde

    • e greu de la un anumit nivel sa cobor la 0 doar ca sa urc. Dar da, se castiga bani buni din el.

      pai, ala e tot bancu: SAP este modul nemtilor de a se razbuna ca au pierdut WW2. Cine lucreaza cu el intelege, din ce am inteles. N-am lucrat cu el.

      Comentariu de animal00 — Ianuarie 3, 2017 @ 5:36 pm

    • pai eu nu lucrez cu el, eu lucrez ocazional la el, si tot nu inteleg 🙂 cind baietii n-o mai scot la capat ne imping cite un contract sa-i scoatem la liman.
      bancuri cu ww2 pierdut sint oricum no go in germania. nu e amuzant amice, esti in tara care a piedut fantastic de multi oameni in razboi, nemaivorbind de cei traumatizati sau schiloditi. ca nemtii sint de vina pentru razboi e din punctul asta de vedere nesemnificativ, razboiul a adus infinit de multa tragedie si in casele nemtilor.

      Comentariu de neamtz — Ianuarie 3, 2017 @ 5:48 pm

    • trecura deja 70 de ani. Lumea si-a revenit. Stiu ca cu majoritatea nemtilor nu se poate discuta despre ww2, dar aici era mai mult un misto la adresa sap decat ww2. Iarasi, nu inseamna ca ne batem joc de victimele razboiului.
      Hai sa ne mai relaxam si sa nu luam totul prea serios, ca avem chestii serioase acum. Bine, tu mai putin ca te doare in pula de Romania 😀

      Comentariu de animal00 — Ianuarie 3, 2017 @ 6:07 pm

    • e adevarat ca ma doare in pula de romania. dar a durat o perioada pina sa ma doara in pula. am avut si foarte mare noroc. am ajuns in iunie ’90 in germania si in octombrie am inceput facultatea aici. colegii mei (niste tineri extraordinari) au facut tot ce au stiut ei ca sa uit de romania. nu de alta dar am fost puternic tamponat de mineri si aratam ca un zombie, au trecut citeva luni pina fata mea a aratat ca fata de om. spre diferenta de tine stiam limba (limba mea materna), si am avut dintr-o data zeci de colegi care vroiau sa fie pretenii mei si am intrat rapid de tot in viata de aici.
      da tie de ce-ti pasa de romania? romanii au ales, da-i in pula mea, sa traiasca fericiti cu ce-au ales. care-i problema? trebuie sa traiesti tu cu asta? nu. ei trebuie sa traiasca cu asta. s-o manince fericiti 4 ani, cu lingurita mica sa aiba mai mult de ea.

      Comentariu de neamtz — Ianuarie 3, 2017 @ 6:17 pm

  7. am deja un deja deja vu…acelasi calapod:
    ma pricep la orice(scrie pe wiki)
    aaaa äla? dea mä il stiu, am stat in wc uri alaturate in cantina la grozavesti il chinuia o constipatie groaznica, am ramas cu el, l´am tinut de mina, i´am susurat povesti de dragoste, acu´cind ma vede vream sa ma duca cu avionu´lui privat in bahamas.
    urmeaza subiectu´tabu, iti baga reveru´de überüber sus, „bai rromune nu se face stai sa tz expic io faux pasu”
    and at least but always the last, lacrimogena:”l´au batut minerii, si a pierdut un coi, noroc ca avea trei, de cernobil sa ma iei”
    urmeaza revolutiei in rolu´lu´sergé nicolaescu.

    Comentariu de garcea — Ianuarie 4, 2017 @ 8:18 am | Răspunde

    • off….ce iti mai place si tie sa il agiti
      Iubire si pace bah, sa fie un 2017 in care sa ne doara in pula si sa ma mut si io aici

      Comentariu de animal00 — Ianuarie 4, 2017 @ 10:48 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

