Unde scriu lu gigel

Decembrie 16, 2016

Un animal in civilizatie. Pubs

Filed under: aberand — animal00 @ 5:28 pm

Deja mi-am facut un tabiet. Cand joaca Liverpool ma duc in irish pub sa vad meciu. Si is vreo doo in care ma tot duc.

Miercuri am fost in unu. Mi-am luat guinessu regulamentar (nush dece aici imi place, in Romania nu pot sa il inteleg). Si, dupa dau sa iau un weizen. Bah nene, dupa ce la „petrecerea firmei” am avut neplacerea de a primi fara alcool, i-am mentionat tipului „bah, o bere alba cu alcool”. A inteles tot fara alcool sa moare pic si poc, care il chem: bre baiatu, ie bere fara alcoo? DECE?

Ma, si imi aduce bere cu alcool. Weizen. Am crezut ca face misto de mine. L-am oprit.

  • Ma nene, ce pula mea bere e asta?
  • de la butoi
  • Ma nene…ce pula mea butoi aveti?
  • dece?
  • pai, io vreau bere nu zeama de varza

Bah baiete, asa scarba de bere n-am baut. A vrut sa mi-o schimbe. I-am zis sa o lase ca pana mea, mi-era teama ca imi scuipa in urmatoarea. Deci da, se petrec si aici accidente beristice, mai ales cand ii bere nepasteurizata.

*pacat ca nu mai comenteaza neamtu, care imi povestea el ca nu vin io din romania sa ma plang de berea nemteasca

**altbier ruleaza fin

7 comentarii »

  1. Recomand un burger de la chemical brothers

    Comentariu de Ratonu' — Decembrie 16, 2016 @ 6:18 pm | Răspunde

  2. ba, cind scriu eu despre bere conspecteazta. ia du-te in arhiva. am scris eu ca weizen nu se bea la butoi ci numai la sticla? AM SCRIS !
    la weizen importanta e drojdia, de aia te-am invatat ca pe o maimutza romaneasca care habar n-are cum s-o torni, cum iei drojdia de pe fundul sticlei, etc, etc, etc…
    la butoi au dozatoare care scuipa portia de drojdie in fiecare pahar. alea nu prea functioneaza si nici nu e drojdia adevarata, e o porcarie.
    si in plus ai vrut sa bei weizen la pub irlandez, alte maimutze care habar n-au ce-i aia bere.
    PILS DE LA BUTOI, WEIZEN DE LA STICLA !
    (de la butoi se zice vom fass, intreaba in pula mea)

    Comentariu de neamtz — Decembrie 17, 2016 @ 1:39 am | Răspunde

    • bai vita seculara, la un irish pub din germania se presupune ca fiecare al -sa zicem-3lea vine de gura amicilor, in consecinta patronul presupun neamt si angajatul lui tot neamtz(subinteleg aici persoane care traiesc de ceva anisori in germanela lu´angela) sa fie capabili sa l serveasca cu o bere decenta. kuie mongo, ce ma bucur sa te vad, nu tz imaginezi!

      Comentariu de garcea — Decembrie 18, 2016 @ 7:07 pm

    • bineinteles ca esti cretin ca de obicei ba garcea. politica de bauturi a unui loocal n-o face pulica de barman ci patronul. pulica de barmani sint in orasele universitare studenti, parerea lor conteaza in fata patronului (in cazul in care i-ar intreba cineva, dar n-o face nimeni) fix cit un floc in fata pulii. tu judeci lumea dupa satul tau idiot, esti complet pe dinafara ba loosere.
      inca te mai bagi in seama ba cretinule?

      Comentariu de neamtz — Decembrie 19, 2016 @ 2:07 am

    • Animal, scoate popcornul!

      Comentariu de Ratonu' — Decembrie 19, 2016 @ 7:37 am

    • diferenta intre noi doi este ca eu cind jignesc o fac cu stil si umor. tu injuri ghiolbaneste cu toata educatia ta, zici ca te ai nascut la autobaza.

      Comentariu de garcea — Decembrie 19, 2016 @ 10:23 am

    • hehe. Haide bre, stiti ca in uichend nu intru sa comentez pe acilea.

      Intru in Irish pub cu scop precis: bere. Daca se intampla sa beau si o bere buna e ok, dar in principiu e mai scumpa decat alea in care merg io. Pe de alta parte, neamtu s-ar putea sa aiba dreptate: eram cam singuru care bea bere d-aia alba 🙂 La celalalt pub, berea alba e imbuteliata. Oricum, realizez ca berea asta nepastrurizata e cam riscanta. Cand e proaspata e buna, dar si cand o nimeresti prost…
      Nu de alta da am prins si Altbier ceva mai batranel in butoi..vai vai vai

      Comentariu de animal00 — Decembrie 19, 2016 @ 10:46 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.

