Unde scriu lu gigel

Decembrie 9, 2016

Soros

Filed under: aberand — animal00 @ 2:24 pm

daca pana acum eram basist, dintr-o data am devenit soroist. si ma gandeam ca ba nene, dupa ce am fost basist atata timp, fara sa votez freodata basescu, acum sunt soroist fara sa primesc nici macar o bere de la mosu asta.

Dar….DAR. Azi am aflat ca da, sunt soroist. Pentru ca liceul la care am fo a primit ceva finantare de la o asociatie a astuia, prin care a umplut laboratorul de informatica. In modul asta io am ajuns programator care acum sa fraudez alegerile la domnu Dragnea. basca ca mai lucrez si in diaspora!!!

Mersi Giure pentru confirmare

3 comentarii »

  1. Eu ti-am zis ca am suspiciuni de cand ai anuntat ca nu vii sa votezi. Incet-incet lucrurile se limpezesc

    Comentariu de catalinx — Decembrie 9, 2016 @ 5:17 pm | Răspunde

  2. De la el era 286 ala cu care te mandreai. Am vazut eu ca scria in ungureste pe el.

    Comentariu de Ratonu' — Decembrie 9, 2016 @ 5:47 pm | Răspunde

  3. 486 jmechere

    Comentariu de animal00 — Decembrie 9, 2016 @ 6:41 pm | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

