Unde scriu lu gigel

Decembrie 6, 2016

Un animal in civilizatie. Nocturne

Filed under: aberand,civilizatie; germania — animal00 @ 1:17 pm

bai nene, nush cum era pe vremuri, dar aseara m-am trezit cu o dilema. Ce faci cand iti pica netu?

am incercat sa ma joc. Witcher 3 e simpatic da eu nu prea ma imprietenesc cu controllerul ala deloc. Am bagat putin. Eram prea mahmur sa ma concentrez.

Am incercat film. Fargo sezonu 2 e asa si asa.

Asa ca…am desfacut o bere si m-am apucat de o lectie de germana. Nu de alta, dar sa inveti germana fara bere nu se face. Macar acasa.

Deci da. Deja stiu sa zic „am un ou galben”.  Nu stiu sa zic „si nu imi e frica sa il folosesc”. Sau „eu voi avea un ou galben”. Dar, insa, stiu „ursu meu bea bere” deci totul e ok.

 

3 comentarii »

  1. Fargo 2 e bun.
    Baga westworld, e bolnav. Rau.

    Comentariu de Ratonu' — Decembrie 6, 2016 @ 1:22 pm | Răspunde

    • plm. Partea cu „nu aveam net” ti-a sarit. de unde il bagam?

      Comentariu de animal00 — Decembrie 6, 2016 @ 1:51 pm

    • Io ti zic la ce sa te uiti.
      Evident, CAND AI NET!!!!

      Comentariu de Ratonu' — Decembrie 6, 2016 @ 5:48 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.

