Unde scriu lu gigel

Noiembrie 22, 2016

Un animal in civilizatie. Inapoi

Filed under: aberand — animal00 @ 3:01 pm

se ia un zgarciob si se aduce in tara economilor. ca atare, cand se duce acasa, se trezeste la 4, baga 90 de km, lasa masina la 5km de aeroport dupa care o ia incet la picior. De unde si vorba „zgarca de dimineata face piciorul frumos”.

La intoarcere am vrut sa iau taxi. da baiatu de la taxi, aparent, era la fel de incantat ca mine sa facem un drum de 15E. El il vedea ca pe un sum prea mic, eu ca pe unu mare, asa ca ne-am impacat cand mi-a zis sa ma duc sa iau autobuzu. Plm.

Acum. Revenind la Bucuresti. Bah…e urat. Acum ca mai cazura si frunzele…e urat. Da am halit niste muraturi spectaculoase la Bucur, de la tineretului. Si am baut multi si am ras si m-am bucurat ca nu s-a bashit nimeni ca centru vechi pare fix la o basina mai serioasa de cadere. Dar e urat Bucurestiul.

 

6 comentarii »

  1. Oarecum off topic si oarecum indiscret am o intrebare legata de contractul tau. Nu te intreb de cati bani iei ca nu ma intereseaza si ai zis singur ca-ti cauti Maseratti, dar te intreb de termene de plata ca ma injur cu unii.
    Care ei zic ca : ” bah, daca esti contractor tre’ sa fii flexibil, si iti dam noi banii la 35 de zile dupa ce submiti time sheetul”. Iar eu le zic cu „baah, luati si sugeti, plata in 5 zile , sau cantati la alta masa”. Si-au tot cantat ofertanti d-astia la alte mese ( mai iau unele contracte, dar mici, pe langa job si de obicei de la oameni pe care ii cunosc si ei ma cunosc) si toti imi zic ca treaba asta cu banii la mai tarziu de o luna e o treaba normala desi mie nu mi se pare. Mai stiu si eu cativa contractanti si ei pare ca accepta asa. Dar unora dintre ei le lipseste un pic si competenta si ma gandesc ca o conta si aia.
    In fine. La tine tot asa e? Plata la pulivara?
    In rest, da , Bucurestiul e urat, ca de aia zic.

    Si mai sunt curios. In Germania te-a refuzat taximetristul ca e prea aproape? Nu mi s-a intamplat , ce dracu, au angajat romani ?

    Comentariu de catalinx — Noiembrie 22, 2016 @ 3:14 pm | Răspunde

    • sunt venit ca salariat al companiei din Romania, deci salariul meu este pe data fixa. Am fost o data la ceva discutii cu plecat ca liber profesionist in Belgia. Suna bine 300e/zi, pam pam. Cand am facut calculele am stat linistit pe barba mea🙂

      Era turc. Nu m-a refuzat, dar s-a vazut ca nu prea avea toma chef. DAAR. In prima faza cand i-am zis ca merg cu taxiul se resemnase, dar l-am scapat la intrebarea „merge cu cardu?”. Dar, cand omu iti zice „e aproape boss, de ce nu iei tu autobuzu ca e 1e nu 15 ca la mine” nu e chiar „abia asteptam un traseu scurt”

      Comentariu de animal00 — Noiembrie 22, 2016 @ 3:20 pm

    • Ham inteles. Deci nici tu nu stii. Si da, 300 de euri in Belgia nu e chiar afacere, mai ales daca faci 80 de mii pe an dupa taxe din Romania , lol. Gen, te cam pisi pe ei de 6600 can’ tre sa platesti gazare, mancare si taxe p-orma. Si sa-i mai iei si cu intarziere. Plus ca daca trebuie sa te registrezi acolo ca platitor de taxe…
      Dar acum am oxervat ca ai zis ca ai mers 90 km spre aeroport. Eji nebun? De unde dracu’ zbori, ca aeroportul in Dusseldorf e aproape. Sau mergi cu lou costul din Koln/ Dortmund?

      Comentariu de catalinx — Noiembrie 22, 2016 @ 3:33 pm

    • ia citeste primul rand din post😀

      Dortmund. Dus intors 89E. Plus inca ceva gen 10E masina si autobuzu. Plus orar perfect al avioanelor

      Comentariu de animal00 — Noiembrie 22, 2016 @ 3:44 pm

    • Pfuu, e mai ieftin decat pe jos🙂. Ti-ai luat belet la wizzair fara bagaj de cala de acu o luna, huh ? Am zburat si eu pe ruta aia dar ieseam la 300-350 de EUR🙂

      Comentariu de catalinx — Noiembrie 22, 2016 @ 3:47 pm

    • pai stiam ca am treaba fix uichendu asta. Si ce dracu sa fac cu bagaj? 3 tricouri si doua perechi de chiloti. La intoarcere am venit cu 3 carti😀

      Comentariu de animal00 — Noiembrie 22, 2016 @ 3:49 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

