Unde scriu lu gigel

Noiembrie 15, 2016

Un animal in civilizatie. Munca

Filed under: aberand,civilizatie; germania — animal00 @ 1:33 pm

Bre, atunci cand se petrece interactiunea intre tehnologia germana si precizia elvetiana sau intre planificarea germana si atentia germana se produce ca lucrez la aceeasi pagina a 4a oara.

Dar, macar nu da nimeni vina pe mine.

Az am avut sedinta, deci…concluzie de la sedinta:

IMG_6511

Aceasta poza prezinta un iepurase extraterestrul in actul de a impusca niste fiinti supraponderali si tot extraterestrii si rai, ca daia ii impusca, neprezenti in poza, si vrea sa fie ca o concluzie a faptul ca d-aia nu m-am facut desenator

8 comentarii »

  1. Hai recunoaste ca astia te au internat la un ospiciu in germania pt a ti trata traumele copilariei.

    Comentariu de Ratonu' — Noiembrie 15, 2016 @ 2:52 pm | Răspunde

    • pretty lights

      Comentariu de animal00 — Noiembrie 15, 2016 @ 2:53 pm

  2. ´maloole, de curiozitate, te´ai rezolvat cu revizia ceea? olei si etiki.

    Comentariu de garcea — Noiembrie 16, 2016 @ 2:53 pm | Răspunde

    • inca nu. Cel mai probabil o sa imi iau io ulei si filtru si o sa ma vad cu un baiat care ii mai rezolva pe astia in zona. Bine, dupa ce o sa ma duc intai la un pitstop sa intreb cat m-ar costa

      Comentariu de animal00 — Noiembrie 16, 2016 @ 3:00 pm

    • Lol, il schimbi in „fata blocului” ? Mai zgarcit ca mine , te admir!

      Comentariu de catalinx — Noiembrie 18, 2016 @ 2:07 pm

    • adevaru e ca pentru schimb de ulei si filtru mi-e si rusine ca trebuie sa apelez la cineva. In fond e un cacat de surub de deschis (sa scot uleiu) si am nevoie de o cheie pentru filtru. Am inteles ca poti sa inchiriezi o rampa.

      Comentariu de animal00 — Noiembrie 18, 2016 @ 2:09 pm

  3. Ba, de usor e usor, nu zic nu. Am schimbat la Dacia lu’ tata odata. Dar parca mi-e rusine sa ma vada lumea din Germania tavalindu-ma pe sub masina cu bidonul de 5 litri taiat., sau ceva. De fapt mi-e rusine de asta si in Romania. Dar , pe langa asta, in afara de ulei si filtru masina nu mai are si ea nevoie s-o mai caute un mechanic din cand in cand? O fi fo bucse, ceva sa ceva ?

    Comentariu de catalinx — Noiembrie 18, 2016 @ 5:44 pm | Răspunde

    • d-aia o duc la baiatu cela care e mecanic. In principiu am verificat-o de toate cele in iulie.

      Comentariu de animal00 — Noiembrie 18, 2016 @ 6:01 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.

