Unde scriu lu gigel

Octombrie 11, 2016

Un animal in civilizatie. Cetateni

Filed under: aberand,civilizatie; germania — animal00 @ 3:22 pm

e bine de acilea din civilizatie care vad ca in Romania fucking cetatenii nu mai are drepturi.

Acilea la mine in civilizatie, in dimineata asta un futut de Bürger dimineata o ardea in fututele lui de drepturi si injura ca nemtii a oprit in pula mea caldura si nu m-a anuntat. Caldura afara, ca in casa am centrala. Si pedalam io la 7 grade si injuram si imi ingheta coaiele si s-a facut rosu in fatza asa ca am facut dreapta, pe principiu…nu e semafor, da plm, merg si io ca masinilii care masini are verde.

Doar ca pe la mijlocu drumului m-am pomenit ca aia din dreapta primesc verde…si prima masina era de politie. Am injurat, am stiut ca o sa fiu cu niste euro mai tanar…cand pula. Mai aveau aia si ma injurau ca toti asteptau sa treaca fututu de Bürger pe fututa lui de Fahrrad

 

*da. rad de prostii aia care facea „arta” in spatiu public si nu intelegeau de ce se iau unii de ei ca injura

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.

