Unde scriu lu gigel

Octombrie 10, 2016

Eu vs Asus

Filed under: aberand — animal00 @ 11:47 am

Bag pl. Cand mi-am luat laptop asusu asta pe care il am parea cel mai bun la raport calitate-pret. 8gb de ram. i7 cu q in coada. Placa video dedicata. Gen ca witcher 3 merge blana pe el.

dar, tovarasu asus a zis ca muie net. In fond, ce nevoie ai de net in 2016. Asa ca firu de net sta numa cu pix sub el ca sa poata merge. Si wifiul….plm. wifi.

In uichend mi-am luat un receiver separat de wifi. 15E. A crescut viteza de la 13 la 55mb. Plm, bravo Asus. Prin bravo citeste si tu muie😀

*da stiu, trebuia sa imi iau mec, macar daca dau multi bani pe el sa nici nu am la ce sa il folosesc.

4 comentarii »

  1. Tu să zici merci,băh că nu ți s-a uscat pasta de pe procesor cum s-a uscat la un toshibos al unui neam ca să cauți cum caut eu acuși pasta pin Oșan.
    Și la al muierii, tot Toshiba, tot așa s-a bușit placa de ethernet. Merge wifi. Bine, are și 6 ani, ăla, dar nu contează. Toate e cu muie/ bravo.
    Mai puțin Lenovo. Bine, și ăia și-au bătut joc de trackpad la ultimele generații, dar în fine.

    Comentariu de catalinx — Octombrie 10, 2016 @ 11:53 am | Răspunde

    • aici la munca am un lenovo. cam fiara, dar nu are placa video. Pentru programare nu e nevoie🙂
      Eh. Din fericire exista rezolvari. stickul asta. Pentru intrarea de net pot sa folosesc un adaptor cu usb

      Comentariu de animal00 — Octombrie 10, 2016 @ 12:00 pm

  2. Io cred ca elitul meu de generatie veche (6930p) e mai tare decat ale voastre😉 Ca e vechi si bacteria tine s-acu cam 3-4 ore pe you.tube . Si-n biro am tot un hp (sff) si-n casa mai am un dell ……. Si vand televizor . Plasma de un metru si ceva . Ca nici ala mic de 5 ani nu mai vrea televizor . Si platesc si abonament degeaba . Da haleste la curent cam cat un radiator🙂 Ma duc sa ma-ncalzesc la foc afara . Am alambicu pus, trebuie sa dea in fiert !

    Comentariu de Vizitiu — Octombrie 10, 2016 @ 3:11 pm | Răspunde

    • plasma e buna. Are cea mai buna imagine. Si poti sa faci si un mic la imagine

      Comentariu de animal00 — Octombrie 10, 2016 @ 3:29 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

