Unde scriu lu gigel

Octombrie 5, 2016

Un animal in civilizatie. Preturi

Filed under: aberand,civilizatie; germania — animal00 @ 1:07 pm

Facui o luna de cand sunt icisha la civilizatie. Am invatat sa zic 8 si 11 si sa cer inca o bere. Nu folosesc nici una dintre aceste 3 descoperiri lingvistice, ba undeva gresesc ca io am cerut un Weiss si mi-a dat si un weiss si un weinster. Sau cum plm ii zice la berea aia. Am zis ghinion si le-am baut pe amundoo.
Vorbind de ghinioane sambata trecuta acu doo voiam sa vad si io un meci din premier ligu englez in centru. Si…am intrat in zona lor cu sporturi la tv si la tot aveau numa Bundesliga. Am injurat, mi-am luat o bere, am vazut ca era vreo 6 euro, am injurat iar si mi-am mai luat doo.
Duminica asta, mergeam io asa prin centru sa vizitez, si am descoperit ca fix unde am facut io stanga inapoi sambata trecuta, acum doo, incepeau irish puburile unde se dadea si premier ligu englez. Plm, am zis ghinion si mi-am luat o bere, 4-4.5Euro, si am vazut arsenal in loc de liverpool.

Asa si cu berea prin centru, care io beau cu 3 la metalisti. La supermarket preturile is ca in romania. Adica scrise cu cifre arabe. In rest produsele sunt nitel mai scumpe, gen chiar si dublu. Daia legume si carne iau de la prietenii arabi. Supermarketu e bun pentru bere si carnati si hartie de cur tip igenica.  Ah. La rewe am gasit un leber zici ca e ala facut de bunicamea. Bun tare

Gazu e eftin aici. 50-70centi. Culmea, in Belgia e chiar mai eftin decat in Romania. 43 centi. Bun tare. Olanda il are pe la 70centi.

Berea…dupa multe teste, pana la urma am descoperit ca cel mai bine e tot la lada. 12E lada de 20de franziskaner. Cu pahar inclus. Buna tare oferta si berea imi place. Nu e cea mai buna, dar la pretu asta e decenta.

 

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

