Unde scriu lu gigel

Septembrie 28, 2016

Un animal in civilizatie. Oameni

Filed under: aberand,civilizatie; germania — animal00 @ 12:11 pm

Tip ieri la barul de metale.

in prima faza am crezut ca e tipa. De la spate. Cand s-a intors cu fata era sa imi cada berea din mana

Deci. Descriere de e la freza in jos:

  • parul lung, ras pe un lateral, il tinea pe partea nerasa sau rasa, nu stiu, ca il tinea oarecum intro parte. probabil avea cum am eu creasta
    da mai lung, drept, vopsit blond cu ceva culori la varfuri un blond verzui. deci, concluzie: cu parul dat pe o parte, intins cu placa si ras pe lateral si vopsit blond
  • el putin gras genul cu tzatze lasate totul acompaniat de un tricou lalai cu anchior sa ii puna in evidenta tzatzele
  • la pies du rezistans, am crezut eu initial, de parca parul nu era indeajuns
    pantalonii, albi cu imprimeuri negre in forma de ramurele model salvar, dar nu d-ala cu cacat la purtator, ci d-aia largi asa. Din material delicat, bagatii in bocanci cu 30 de ochiuri
  • SI! SI!!! cand a plecat, era sa imi dea mucu, avea vesta de blugi, cu ceva patchuri si la ceafa un mare leopard skin

ca sa fie totul tot…mergea cu o gajica. Nush, BFF sau gajica de inserat penis.

 

Stiu…nu e frumos sa ma uit la oameni. Si ma doare in pl

5 comentarii »

  1. Sa inteleg ca pana te intorci adopti stilul?

    Comentariu de Ratonu' — Septembrie 28, 2016 @ 1:16 pm | Răspunde

    • nu imi creste paru asa repede. Dar pantaloni daia necesit

      Comentariu de animal00 — Septembrie 28, 2016 @ 1:17 pm

    • Tzatze lasate ai deja

      Comentariu de Ratonu' — Septembrie 28, 2016 @ 2:41 pm

  2. Rușine să îți fie. Te holbezi la lume, dar o poza nu ai pune, să vedem și noi și să scutești o mie de cuvinte

    Comentariu de catalinx — Septembrie 29, 2016 @ 6:48 am | Răspunde

    • plm…eram singur in bar. Pana a aparut gigi, terminasem bateria telefonului

      Comentariu de animal00 — Septembrie 29, 2016 @ 2:53 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

