Unde scriu lu gigel

Septembrie 21, 2016

Un animal in civilizatie. Banci

Filed under: aberand — animal00 @ 2:05 pm

Bah, e bine sa ai cont pe la banci d-astea mai mici. la una n-am comision la plati in valuta (intesa), la ailalta ma pot descurca si fara tokenul de ib (credite agricole).

Aici totul e neschimbat. Exceptand lada de bere pe care am terminat-o.  Pentru ca pana al urma am urmat sfatul neamtului, care ma certa, si am luat la lada si am economisit vreo 35 centi pe sticla si am fost bucuros.

 

 

6 comentarii »

  1. sa nu uitz s´o returnezi la plecare.

    Comentariu de garcea — Septembrie 21, 2016 @ 2:37 pm | Răspunde

    • lada? poi o returnez repede

      Comentariu de animal00 — Septembrie 21, 2016 @ 2:41 pm

    • n´am niciun dubiu ca n maxim 5 zile o dovedesti. zic cind o fi sa pleci definitiv spre gura de rai sa n ´o uiti mostenire in apartament ca e ca si cum ai arunca 3,10€ sau tre sa i adaugi la alea 5beri x 120 zile= 0,0051666666 centz /bere. pfffoa urit e sa fii neamtz.

      Comentariu de garcea — Septembrie 21, 2016 @ 3:52 pm

    • pai deja am dus: doze: 8E, sticle: 4E. bine, is cateva sticle de bere locala care sunt 50centi bucata. Numa sticla. In rest sticla e eftina tare. Cred ca lada aia de Paulaner e scumpa, chit ca e misto

      evident ca o duc inapoi. Tre sa o umplu, nu?

      Comentariu de animal00 — Septembrie 21, 2016 @ 3:59 pm

  2. Credite Agricole? Hahahaha

    Comentariu de catalinx — Septembrie 21, 2016 @ 2:38 pm | Răspunde

    • la noi ma. si bine…eu cand am facut la ei era emporiki🙂

      Comentariu de animal00 — Septembrie 21, 2016 @ 2:41 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.

