Unde scriu lu gigel

Septembrie 19, 2016

Un animal in civilizatie. Bicicleta

Filed under: aberand — animal00 @ 12:58 pm

Dupa nici doo saptamani de nemtia incep sa devin si eu papagal. Veneam de la Koln si la un semafor era sa ma pupe o masina care forta rosu. Deja la mine era verde. Ma-sa a ramas nefututa, masina nu si-a luat nici un pietroi in geam sau altceva. Plm…am zis „ce bine ca mi-e lene” si am continuat. Oricum, sa ramana stiut: distanta= distanta * (1+cantitate de alcool in sange). Asa ca drumul Dusseldorf-Koln a fost la dus 37km si la intors 41.

 

4 comentarii »

  1. Ai grija, hombre, că la ăia alcoolul e permis în trafic, dar cu limite.
    Dacă depășești limita, te ginesc și ești pe bicicletă o belești, îți suspendă și permisul auto, #nojoke.

    Comentariu de catalinx — Septembrie 19, 2016 @ 2:18 pm | Răspunde

    • eh. Conduceam a doua zi. Dar „te gasesc” unde? pe trotuar sau pe sosea?

      Comentariu de animal00 — Septembrie 20, 2016 @ 12:21 pm

    • Băi, nu știu exact, cu bicicleta nu am mers în Germania, iar cu mașina nu m-au oprit.
      Mi-a spus un coleg francez că făceau razie când au plecat de la nu știu ce bar și opreau bicicliști cu fiola, iar un alt coleg neamț a clarificat cum stă treaba.
      Tot ce pot să spun e că și în Polacia e la fel. Un coleg de acolo chiar a rămas fără permis pentru că l-au oprit beat pe bicicletă. Spunea ca era, totuși, beat targă și greu să păstreze aparențele.

      Comentariu de catalinx — Septembrie 20, 2016 @ 11:47 pm

    • am mai auzit, deci nu negam informatia. Eram doar curios de locul in care se face razia🙂

      Oricum. Barul de roace e la 15minute pe jos. Nu cred ca o sa ma complic cu bicla

      Comentariu de animal00 — Septembrie 21, 2016 @ 10:05 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.

