Unde scriu lu gigel

Septembrie 19, 2016

Un animal in civilizatie. Betie

Filed under: aberand — animal00 @ 2:36 pm

bai, deci sa va povestesc despre animalu in bodega la nemtia. Putin piscat de dinainte (pe model strainez unde te duci deja baut in bar). seara nu se pune.

Dimineata ma trezesc, ma uit in portofel. Orice betiv stie pasul asta. Lipseau niste bani, pe la vreo 20-30. Nu mai stiam exact, dar nu prea intelegeam cata bere oi fi dat la lume. Ca eu nu am baut asa multa.

Dupa care bag mana in buzunar, unde ma loveste de vreo 15E in monede. Aparent i-am dat amicului cu care eram vreo doo beri si nestiind germana nu stiam cat costa. Asa ca dadeam 10E si ala imi dadea rest in monede. Plm. E rau sa nu stii limba🙂

Chiar. Voi va amintiti betiile alea in care uiti tot? nici io

1 comentariu »

  1. Am renunțat să mai beau industrial după ce am observat că atunci când ma fac praștie uit lucruri mai de dinainte să mă îmbăt. Adică mi se șterge din memorie și bucata de timp în care am ajus la locul faptei. Cu cat mai mult alcool cu atât mai mult timp lipsă. În stilul ăsta îmi putam uita lejer toată viața.

    Comentariu de catalinx — Septembrie 20, 2016 @ 9:32 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

