Unde scriu lu gigel

Septembrie 12, 2016

Un animal in civilizatie. Misoginism de uichend

Filed under: aberand,civilizatie; germania — animal00 @ 10:43 am

Ba nene..muierile astora sunt chiar mai talambe decat alea din romania. (muiere: femeie care m-a enervat). bai, la volan sunt moartea pasiunii. reusesc sa mearga cu 10 la ora pe un drum gol. sau sa se opreasca sa vada daca ala din stanga pleaca sau parcheaza…cate 2-3 minute. cu coada in spate.

Bine, prin oras nemtii imi par un pic ardeleni, de ma face sa ma gandesc ca astia se grabesc in mediul urban numa cu panzerele.

Dar, cel mai caterinca a fost cu o tantica pe bicicleta. urcam io linistit un deal si eram cu nasu in ghidon si incercam sa tin un 27-28. Drum liber, asfalt bun, ce poate sa se intample. Ei bine…o tanti care mergea frumos pe trotuar pe bicla, s-a gandit ca ar fi ok sa traverseze drumul. Cum asiguratul este pentru prosti, tanti noastra a facut stanga fara nici o greata. Am vazut-o tarziu, am tras de ghidon stanga sperand ca poate totusi se uita…Ete pula, ea trecea in continuare. Noroc ca am putut sa urc pe trotuar. Da…am ajuns de pe dreapta, de langa trotuar, pana pe trotuarul din stanga. A blajmajit ea ceva in neamta asa ca i-am transim un wtf linistit de s-a auzit din centru dusseldorfului eu fiind la vreo 30kn departare

*bine, am facut si eu niste un cacat cu masina (gps+tunel suge) de cred ca am auzit in germana „firatz ai dreaq de roamani care veniti sa ne furati tara si nici nu stiti sa conduceti”.

In alta ordine de idei am deslusit misterul cu Rewe si cardurile. Ei accepta visa si mastercard dar nu orice tip. Aparent le accepta numa pe alea pe care is bani. D-aia au pierdut ma razboaiele!

La 2km de casa se poate inota in rin. E cam murdar, dar e balta😀

40 comentarii »

  1. dap asta cu cardurile am observat´o si io la niste preteni veniti in vizita+ la mine la popicarie unde prestez, iti cam verifica contu´n echtzeit + ca ghiolbancele de la casa nici nu stateau sa vada daca ti respinge cardu´pe motiv de nomani ziceau de la ele imputernicire ca numa´card niemtzesc accepta.

    Comentariu de garcea — Septembrie 12, 2016 @ 11:18 am | Răspunde

    • Bine, intre noi fie vorba, si mesajul de eroare intre Penny si Rewe era diferit. Iar la penny nu l-au acceptat pe card (aveam ceva gen 5E de plata si da, nu aveam cash la mine, il lasasem in masina). La rewe mi-a primit pinul si dupa mi-a dat muie😀

      dar ce bere buna.

      Comentariu de animal00 — Septembrie 12, 2016 @ 11:26 am

  2. dap. pt un bautor de bere e paradisu´. Bine fie vb intre noi reinheitsgebotu´ala de se face atita tamtam e asa, doar in comparatie cu restu´lumii, ca si hameiu´ala din care fac ei berea e de fapt concentrat, niste pelleti comprimati care doar la culoare mai au ceva´n comun cu produsu´original…upps vine puristu´ala si mi barbiereste spuma. Unde stau io pe o raza de 50 de km sunt vreo 3-4 fabrici, una mai buna ca cealalta+ o microberarie..care e si cea mai buna, dai 6 coco pe litru dar ai alt gust, nu se compara cu produsul industrial. De la bex am beut un pale ale decent( in conditiile in care n´am , inca, termen de comparatie cu pale ale de la mama lui) in rest il ocolesc. Nu s daca te prinde februarie cind e perioada bockurilor, starkbier, niste semi brune pe la 6,7-8% alc. care sunt interesante daca s bine racite.

    Comentariu de garcea — Septembrie 12, 2016 @ 12:27 pm | Răspunde

    • Nu. Stau pana in decembrie.
      Bre, e oarecum normal sa nu se foloseasca hameiu normal. E vorba de randament. Ala este concentrat de hamei, unde duci randamentul foarte sus

      Comentariu de animal00 — Septembrie 12, 2016 @ 1:10 pm

    • corect. da´e oarecum hilar, ca si cum ar veni un peste si ti´ar oferi o virginica si dupa ce te intelegi la pret se apuca sa scoata gonflabila din tzipla.

      Comentariu de garcea — Septembrie 12, 2016 @ 1:22 pm

  3. pai ti-am spus ca accepta numai carti de debit, nu si de alea de credit. cind cardul tau de credit e pe debit ti-l accepta, dar nu peste tot. ec-urile germane se accepta peste tot. explicatia e simpla, au luat de enorm de multe ori teapa de la straini carora visa sau master nu le-a acoperit creditu si au ramas pe pierdere. in afara de asta pentru magazinele germane comisionul e mult mai mare la visa, master si dinner decit la ec.
    rinul e deja foarte murdar si mai jos, dapai la tine, e multa industrie chimica dealungul rinului. asa ca nu sfatuiesc in nici un caz sa mai faci baie in rin.
    cu condusul e asa ca lumea e infinit mai relaxata si cu infinit mai multa intelegere pentru coparticipantii la trafic. nervozitatea ta romaneasca la volan sau ghidon e socotita neamprostie aici. mai lasi cite un pieton sa treaca si unde nu-i marcat pentru el, mai lasi cite doi trei si unde n-au ei prioritate, asa din domnie. domnia fata de ceilalti e ceva necunoscut in romania in trafic, aici se practica. in afara de asta comportamentul romanesc fata de pieton care travereseaza sau doreste sa traverseze pe zebra te poate costa scump aici. trece unu pe zebra sau e pe trotuar la capatul zebrei si nu opresti iti ia numaru si te fute, scapi numa daca ala e strain si nu stie sa te futa. trebuie oprit si numai la intentia cuiva de a traversa. nu ocolesti pietonu cu masina. bine, pentru de astea te-as fute si eu🙂 la fel si injuraturile, jignirile si gesturi obscene te pot costa multi bani in trafic. pe drept🙂 ce mare cacat daca ajungi cu citeva minute mai tirziu unde vrei? preferam sa fim domni si relaxati decit sa ne facem reciproc viata un calvar zilnic in trafic pentru citeva besite de minute.

    Comentariu de neamtz — Septembrie 12, 2016 @ 1:55 pm | Răspunde

    • N-am ma card de credit. N-aveam bani pe card.🙂
      Plm, am vazut ca nemtii baga bai pe acilea. desi….acum ca am citit, cred ca o sa evit. Cica ecoli si nu numa🙂

      Bre, eu conduc linistit. Dar…cand blochezi drumul 2minute ca esti o tuta, esti o tuta. nu mai conteaza de ce. Cand mergi cu 20 la ora pe drum, nu esti „relaxat” ci futi traficul. Bine, nu i-am facut nimic, zis nimic, dar am injurat-o nitel. Chiar nitel mai mult. Dar in liniste si la mine in masina. De obicei nu fortez pietonii, deci nu e bai. Oricum, merg, momentan, putin cu masina. S-ar putea sa vin cu masina la munca si sa dau cu skip la ratebeul de dusseldorf.
      nush zona ta, dar aici am auzit destul de multe claxoane cat sa nu prea cred in povesti cu zane si cu domnii🙂

      Comentariu de animal00 — Septembrie 12, 2016 @ 2:02 pm

    • pai daca zici ca bagi GPL s´ar putea sa iesi tot pacolo cu ratdü ul… dar ..deci exista un big butt ca´n orice ecoatie: rush hour si loc de parcare. asta ca sa fac si io pe keptan evident da´ma plictisesc la galera.
      eh nu face nici germanika exceptie de: soferi aiuriti, aia cu bolizi de lux si prioritate nativa, pustani cu carnet cald in buzunar si bascheti cu talpa de plumb. dar marea majoritate e mai cu politeturi si solidaritate care nu e doar un moft e si parerea mea ca se fluidizeaza circulatia.

      Comentariu de garcea — Septembrie 12, 2016 @ 2:25 pm

    • Trebuie sa vin o data sa vad. locul de parcare aici nu cred ca e problema (am in spate o parcare mare). Doar faza cu traficul ma interesaza, dar la 9jumate cand vin eu, pare destul de usor, pe unde vin cu bicla. Poate pe traseul de masina se schimba si mai mult🙂

      Avand in vedere ca s-ar imparti costul la 2, 16km/zi ar iesi foarte bine. Faza aiurea, la transportul in comun, este ca fac cam 20-30minute de mers pe jos pana la S si de la S. Cu tramvaiu as face 45de minute.

      Comentariu de animal00 — Septembrie 12, 2016 @ 2:30 pm

    • bai, bineinteles ca exista si mitocani pe aici, eu vorbeam de 90% din participantii la trafic nu de aia 10% mitocani.
      si cum vrei sa stabilesti tu daca aia cu claxoanele nu sint romani, bulgaril, albanezi, francezi, italieni, spanioli, unguri, cehi, sirbi, slavaci, sloveni, greci sau mai stie pula mea ce nemotenii din alea nervoase si necivilizate?
      si da, la mine aici nu e bazinul ruhr, ti-am mai spus, inca de la inceput. ruhr e zona proletara a germaniei, da proletara rau.
      asa. si? o blocat drumu doo minute. si ce-i cu asta? mare cacat… nu e tuta prietene, e o femeie, care nu sti ce-i cu ea, poate are o problema, poate nu e asul volanului, poate e bolnava, poate o parasit-o barbatu ieri, poate o ramas somera, poate, poate, poate. da-i cu paru in cap, fa-o tuta proasta, claxoneaz-o, injur-o. ce pula mea sint voi astia din romania asa rai unii cu altii frate?
      de e-coli chiar n-am auzit da o fi. in schimb stiu ca exista, cum spuneam, si pe partea franceza si pe partea germana foarte multe concerne chimice pe malul rinului, din cind in cind au scapari de substante in rin, pentru care sint aspru pedepsiti, dar asta nu te ajuta pe tine cu nimic daca ai facut baie acolo. si iarasi, de unde frasu sti tu ca aia care faceau baie acolo erau nemti si nu alte nemotenii europene bizare?
      te duci mataluta frumos la sparkasse (pentru ca aia au cele mai dese bancomate) si in 10 minute iti deschizi acolo un girokonto. peste trei-patru zile primesti acasa ec-card cu care platesti peste tot. peste inca trei zile iti vine pe posta si pin-ul. dureaza mai putin decit ti-a luat tie sa scri aici despre asta. la plecare te duci alte 10 minute si spui ca vrei sa inchizi contul. mare smecherie…

      Comentariu de neamtz — Septembrie 12, 2016 @ 3:13 pm

    • simplu: nu imi pasa de problemele ei. Mai ales cand problemele is ca nu intelege daca aia din stanga parcheaza sau pleca si o blocheaza si pe aia mental. Talambe cum ziceam.

      ce bre, cu cardu ala pot sa platesc daca nu am bani? de ce as mai plati un comision?

      Comentariu de animal00 — Septembrie 12, 2016 @ 3:40 pm

    • am gasit la 2km de munca un lac. Aparent se poate inota in el. Oricum, mai e maxim saptamana asta de inot in aer liber.

      Comentariu de animal00 — Septembrie 12, 2016 @ 3:41 pm

    • esti un om rau, un nevrozat de ala romanesc penibil.

      Comentariu de neamtz — Septembrie 13, 2016 @ 12:29 am

    • am zis eu vreodata ca-s un om bun? Imi plac romanii care ii urca in ceruri pe nemti si tot ce face neamtu e bine si daca te supara e rau. Nu esti primu care zice asta, nici ultimul.
      Momentan, din ce am vazut, ei s-au obisnuit atat de mult cu ideea ca tre sa ai grija de alti incat au devenit nesimtiti si asteapta sa aiba mereu alti grija de ei. Daca in Ro erau atatea masini parcate pe pistele de bicla, cate am vazut aici, lumea zicea „eh, numa in Ro”. Aici raspunsu e „de unde stii ca sunt nemti”. Plm, ai dracu refugiati ce multi is si ce masini misto au

      Comentariu de animal00 — Septembrie 13, 2016 @ 10:03 am

    • sa nu intelegi ca romania ar fi mai buna. nu nene, comparatia ar fi penibila. Plm, stau la 2 pasi de linia de S si, deci, am nitel praf in casa. Dupa o saptamana jumate s-a strans cam cat se strange in prima jumatate de ora de dupa curatenie in Bucale. oamenii is destul de prietenosi, chiar mai prietenosi decat ma asteptam.
      Dar au si ei mici probleme, care sunt amuzante si oarecum in contrast cu restul de chestii

      Comentariu de animal00 — Septembrie 13, 2016 @ 10:12 am

    • nu refugiati, ci alti europeni, ca nici tu nu esti refugiat si presupun ca nu ai ultima rabla, desi n-ai muncit la salariu german. practic intr-un oras mediu traiesc mai toate natiile pamintului in germania.
      si da, cei care parcheaza pe pista de biciclete sint aproape in exclusivitate negermani. la mine in oras sint numai straini cu staif (oras studentesc) si n-am gasit niciodata, dar absolut niciodata in 25 de ani masina pe pista de biciclete. si eu merg cu vara si cind vremea imi permite cu bicicleta la munca (si nu numai) ca de altfel 99% din locuitorii orasului.
      si da dom’le, domnia fata de restul e importanta, al dracu de importanta. si eu la orele de virf daca sint pe drum cu prioritate, opresc masina sa iasa si sapte-opt de pe drumu lateral. ma doare in cur ca vreun est european nervos cu buca groasa se enerveaza sau nu. sa ma pupe in cur, si altii trebuie sa traiasca. si ca mine fac foarte multi. si da, si eu astept calm si rabdator sa iasa din parcare vreun senior mai incet chiar daca in spatele meu e coloana si vreun albanez cu nervii facuti terci in tara lui claxoneaza ca un cretin. iar daca mi se pare ca ma injura cineva scot smartfonu pe geam. il intregistrez, ii iau numaru de la masina, dau la tradus si il reclam la politie sa plateasca aia 1000 de euro ca atita costa sa fi un nesimtiti in trafic cu injuraturi si din astea. pina cind se civilizeaza si maimutele estice trebuie sa-i faci sa doara.

      Comentariu de neamtz — Septembrie 13, 2016 @ 11:03 am

    • Da ma. numa refugiati. cum ai putea sa recunosti ca sunt si nemti nesimtiti. Cine a mai auzit de asa ceva?

      sa inteleg ca in nemtia daca injur cand conduc…ma filmezi si te juri pe rosu ca pe tine te injuram? Evident ca nu ies pe geam sa injur, nu-s genu ala de roman. Si cred ca intelegi cazurile diferite cand cineva doarme pe strada vs lasi masini de pe drumul secundar.
      Asta ca sa nu mai vorbim de superioritatea pe care o afisezi. nu, in momentul in care lasi 9 masini de pe secundar nu esti mai destept. Drumurile sunt facute cu prioritate/fara prioritate cu un anumit scop. In momentul in care tu te pisi pe acel scop, cu ideea unei politeti supreme, nu prea ai facut nici o treaba. Da. Daca se blocheaza drumu in fata ta sau vezi ca este coloana mare in spatele tau, mai lasi si de pe drumu fara prioritate. Dar nu le schimbi de tot sensul.

      Aici nu e nici o problema sa parchezi masina pe pista, da sa vezi ce patesti daca te dai pe strada cu bicla si e langa pista. Cate claxoane. vai vai vai.

      Comentariu de animal00 — Septembrie 13, 2016 @ 11:10 am

    • da, exact asa e. da nu am voie sa te filmez, pot sa-ti inregistrez vocea si sa-ti iau numaru. ajunge. ca am voie sa inregistrez ambiental din masina mea. ajunge si daca am doi martori in masina si nu am inregistrat nimic. oricit de incredibil ti se pare exact asa e. eu insumi am facut-o acum doi ani cu un albanez care a fost si atit de extrem de prost sa zica „foarte bine, filmeaza-ma, ma doare in cur”, si atunci am schimbat de pe inregistrare audio pe inregistrare video ca mi-a dat acordu. peste vreo doua luni am primit acasa de politie ca cutarescu (nume si adresa) a fost pedepsit contraventional cu 1000 de euro. fericit ca am nume si adresa m-am dus la avocat sa-l chem in judecata in civil pentru injurii. puteam sa curat pina la 2500 de pe el. avocatul l-a sunat tot asa cu doi martori (asistentele lui), l-a anuntat ca sint doi martori care asculta convorbirea si i-a sugerat sa se scuze eventual. ala s-a executat imediat (aici a fost destept) si mie mi s-a facut mila de el si l-am lasat intr-atita.
      oricit de incredibil ti se pare tie ajunge si daca iti iau numaru ca m-ai bruscat pe trecerea de pietoni sau ca nu ai oprit sa trec. nu-mi trebuie nici inregistrare, nici martori.
      in tara asta daca ma duc la notar si declar ceva sub juramint (eidesstaatliche erklärung) in foarte multe situatii din viata e act legal valabil si se actioneaza in consecinta lui. la mosteniri, la relatiile cu oficialitatile. de exemplu daca eu stiu ca bunicul tau a fost deportat in rusia din cauza ca a fost neamtz de la bunicul meu si fac eidesstaatliche erklärung nu-ti mai trebuie alt act doveditor ca asa e. ajunge. devine chiar act legal doveditor care obliga autoritatile sa dea curs in sensul lui. cuvintul unui neamtz sub juramint sau fara ajunge in foarte multe situatii. cuvintul tau are valoare si conteaza.
      in cazul cu injuratul in trafic nu se pedepseste ca m-ai injurat PE MINE in trafic ci ca injuri participanti la trafic. reclamatia mea e la fel de valabila si daca nu m-ai injurat pe mine ci pe altul. si nu, nu am auzit de cazuri de abuz sau razbunari in felul asta.

      Comentariu de neamtz — Septembrie 13, 2016 @ 2:05 pm

    • cu traficul o las intr-atita. trag concluzia ca pe cei mai multi care vin din romania nu-i poti civiliza in trafic. am obosit pe subiectul asta. necivilitatea romaneasca in trafic e numai un simptom al necivilitatii generale. nesimtirea in romania e generala, nu poate fi vindecata cu vorbe si argumente, si de fapt romanii nici nu inteleg de ce nu trebuie sa fie nesimtiti, a devenit starea lor normala de a fi. e unul din motivele pentru care nu va vrea nimeni, nu numai in germania, ci dupa cite am vazut niciunde. romanii nu sint bine primiti niciunde, nu sint doriti si asta nu degeaba.

      Comentariu de neamtz — Septembrie 13, 2016 @ 2:20 pm

    • uite numa asa de chichi iti dau un exemplu de greseala in trafic pe care am produs-o eu insumi in austria. eram in viena la ora de trafic maxim la semafor. eram extrem de nervos, ma inervase un cap patrat austriac acolo unde fusesem inainte de a junge in trafic. era si nevasta si imi varsam nervii intr-un monolog. nevasta imi spune de doua ori ca e verde la interval de 6 minute. in spate nici un claxon. la un moment dat vine ala din masina din spate la geamu meu si zice cu un zimbet simpatic „imi pare rau sa intrerup asa o discutie interesanta, dar ce se intipla, nu a aparut inca la semafor culoarea dumnevoastra preferata?”🙂
      asta e politete. asta e civilizatie.
      mi-am cerut scuze si la primu verde am plecat. mi-a fost rusine si mi-a parut rau. dar asta e civilizatie. restul e ghiolbanie.

      Comentariu de neamtz — Septembrie 13, 2016 @ 2:39 pm

    • avand in vedere ca ei au avut nevoie de noi aici, nu pot decat sa rad la partea cu „nu va vrea nimeni”. Faptul ca scrii in romana si zici „va” iar este un sindrom de superioritate al emigrantului prost. A fost amuzant, dar uneori aparent, probabil de la prea multa neamta, am impresia ca tu te certi cu altcineva si literele pe care le vezi aici nu iti fac nici un fel de click in cap. gen…citesti, vezi „am injurat-o” si iti amintesti cum a venit la tine un albanez si a inceput sa injure. desi ti-am explicat ca nu era cazu, de vreo 3 ori. Daca nu reusesti sa intelegi ca anumite faze sunt tratate cu un grad de accentuare al fazei, iar o sa dau vina pe limba pe care nu o mai folosesti.
      Zici ca sunt politicosi? poi, cand io am facut muia mare, de ce nu au fost si ei politicosi si sa inteleaga ca nu m-am imprietenit cu gpsul si m-au muit cu tot cu claxoane? stai sa ghicesc: emigranti.

      Dar cum ziceam, daca urasc ceva la romani este aceasta superioritate afisata in urma traitului in alta tara. Mai pui si prostia din nemtia unde vedeti tot ce face neamtu bine (nu esti singur, stai calm), deci duce orice discutie la „voi romanii sunteti prosti, noi care traim in germania suntem mult mai civilizati decat tine”

      Comentariu de animal00 — Septembrie 13, 2016 @ 2:59 pm

    • ete pula, esti liber sa te minti cum iti place. exista un sigur adevar, nu are nimeni in afara de seful (patronul) tau nevoie de tine aici. esti pur si simplu cea mai ieftina solutie pentru el (ei). punct!
      am plecat la 19 ani din romania si traiesc de 26 de ani aici. pina la 19 ani m-a tinut minunatul stat comunist captiv in romania. mi-am depus actele de plecare ca etnic german la 18 ani, prima virsta legala la care am avut voie.
      ca traitor in sibiu pina la 14 ani am invatat romana la 14 ani cind ne-am mutat la cluj. am vorbit romana cotidian doar cinci ani in viata mea si ma mindresc cu cit de bine o stapinesc. stapineste tu o limba straina atit de bine ca mine dupa asa putin practice si atunci esti bun, sint talentat la limbi straine, stiu🙂
      asa ca placa cu romanii emigrati care asa si pe dincolo cint-o la alta masa🙂
      eu nu vad tot ce face neamtu ca fiind bine, sint foarte critic la ceea ce e aici. si apoi si eu sint neamtu🙂 nu sint critic la adresa germaniei si la ce e aici cind discut cu romanii, ar fi total deplasat, e ca si cum te-ai plinge unui african muritor de foame ca nu a fost buna friptura aseara. despre cum a fost friptura discut cu alti mincatori dee friptura nu cu aia cu burta lipita de spate de foame.
      imi pare rau ca ti-am activat complexele tale de inferioritate ca venitor ocazional (sper) din romania. si da, si eu sint convins ca nu intelegi sensul a ceea ce scriu eu ceea ce te pozitioneaz in ochii mei cam tot pe acolo pe unde m-ai pozitionat tu pe mine.
      intoarce-te prietene, neaparat, mi-e clar ca acolo ti-e locul.

      Comentariu de neamtz — Septembrie 13, 2016 @ 3:44 pm

    • pai, in general in afara de patron si familie nu prea are nimeni nevoie de tine. ce vrei sa zici cu asta?

      stiu, emigranti rai, bla bla.

      Comentariu de animal00 — Septembrie 13, 2016 @ 3:50 pm

    • Vezi, singurul cu pozitionari esti matale. Tu te-ai gasit sa dai niste sfaturi din postura de superior nemtalau. Te-am ascultat si te-am citit printre randuri fara sa te trimit la origini, desi ti-o cam cautai in multe locuri. In general e ok sa primesti sfaturi de la cineva care sta de mai mult intr-un loc. Doar ca sfaturile superioare cu bere si cu politeti si prostii despre nevroze si alte cacaturi ar trebui sa lipseasca. In pula mea, te lauzi cu politetea dar nu mai ai loc de tine in aceasta discutie. Poti oricand sa ma eviti sau sa incetezi cu cacaturile si daca vrei sa imi dai sfaturi, care sunt mereu bine venite si ti-am si zis ca le-am ascultat si au fost bine, sa le dai fara a te caca pe tine ca tu esti neamt si io roman. Ma doare in pula de ce scrie in pasaportul orcarui om.

      Comentariu de animal00 — Septembrie 13, 2016 @ 3:55 pm

  4. https://www.baeder-duesseldorf.de/baeder-und-saunen/freibaeder/rheinbad-freibad/
    civilizat cu 4,6 euro

    Comentariu de neamtz — Septembrie 13, 2016 @ 12:27 am | Răspunde

    • 6.20 ca nu-s student🙂 Si da, e civilizat. Am ceva bazin si langa mine, da are maxim 20 de metri. Probabil o sa il vizitez si pe ala, sperand ca dimineata e mai liber. pana una alta ma bag civilizat la cea mai ieftina sala posibila.

      Comentariu de animal00 — Septembrie 13, 2016 @ 10:04 am

    • https://www.baeder-duesseldorf.de/baeder-und-saunen/freibaeder/rheinbad-freibad/preise/
      acolo scrie preis tag erwachsene adica pretul pe zi la adulti 4.6 euro. nu scrie nimic de studenti. cine stie sa citeasca e in avantaj🙂

      Comentariu de neamtz — Septembrie 13, 2016 @ 11:05 am

    • pentru studenti e 3 euro. vezi ce bine e sa sti germana in germania? :-.)

      Comentariu de neamtz — Septembrie 13, 2016 @ 11:10 am

    • Da. la outodoor care se inchide pe 15😀

      Comentariu de animal00 — Septembrie 13, 2016 @ 11:36 am

  5. @neamtz
    anecdota aia cu statu´la semafor in austria e plagiata dupa Michael Mittermeier( un celebru cabaretist bavarez).

    kongo.. tu esti ma?

    Comentariu de garcea — Septembrie 14, 2016 @ 10:09 am | Răspunde

    • eu din ce zice neamtu inteleg ca la nemti e ok sa deranjezi la volan, dar nu e ok sa fii deranjat cand esti la volan. Asta evident daca nu deranjezi pietonii.

      Comentariu de animal00 — Septembrie 14, 2016 @ 10:31 am

    • eh am mai zis pe undeva ..cit timp sunt ei la butoane, in charge, regula e regula, milimetru are toleranta zero, sarcina se executa cu pretu´vietii. ei in momentul in care pica in postura de executanti explodeaza cutia cu circumstante atenunante. care ´circumstante se evapora instant odata cu revenirea in pozitia de supervizor. evident nu toti, dar un procent suficient ca sa incline balanta perceptiei. Bine mie mi place ca se preconizeaza un shitstorm si mi place sa trollez. sa ma scuzatz in prealabil.

      Comentariu de garcea — Septembrie 14, 2016 @ 1:47 pm

    • Acum cred ca conteaza mult si din ce oras sunt. Ce am cunoscut aici a fost destul de ok. Prietenosi, de ajutor. Se chinuie, unii, cu engleza, dar tot incearca sa ma ajute. cum ziceam si mai sus, „problemele” sunt asa, doua chestii usoare intr-o saptamana. Un cacat, practic.

      La munca..plm, au niste deadlineuri atat de prietenoase, mai ca imi vine sa ii iau acasa. Plus programul de 7 ore, plus berea buna, face munca chiar linistita. Cafeaua e inca proasta😀

      Comentariu de animal00 — Septembrie 14, 2016 @ 2:18 pm

    • hehe boierie. am prins o perioada la popicaria la care lucrez o gasca intreaga de „vechi” unu´ mai diliu ca celalalt: alcoolist la 60 cu arfe de napoleon adonis alcoolist convins, pixda la 40 nefututa cu borderline agresiv si inca vreo doi pe care mi i lene sa i diagnostichez pe motiv ca s deja istorie. aaa si capsuna pe tort sefu´senilu´megaloman paranoic. Bai si ne am luat noi astia, generatia proaspata de sclavi, un futai destul de nasol. Dragut a fost cind ne am alterat si noi si i am umplut cu rafale de sarcasm. bie irelevant si offtopic da´mai am o ora de corvoada.

      Comentariu de garcea — Septembrie 14, 2016 @ 2:40 pm

    • da la cat incepi matale sa dai cu popicele de pleci de la ora asta?

      io am program ~10-~5sumpic

      Comentariu de animal00 — Septembrie 14, 2016 @ 2:42 pm

    • tz am zis ca ejti boier… normal ar fi 8-17 cu o ora pauza fortata la 12. io am reusit dupa o negociere fulminanta in care am argumentat fluturind cu demisia semnata in mina sa mi glissez programu´de la 7 la 16. si asta pt ca fac administratie..colegii mei din vinzari baga de la 07 la 17 plus doo simbete din luna juma de zi….daca nu ne a placut la shkoalé.. s´a nasolit rau germanika din pct asta de vedere. acu zece ani cind plecam vinerea cu autobuzu(rata) de la 16:30 eram singuru´ pasager titular si inca 2-3 de ocazie. acu suntem aproape toti prezenti…deci si aia care aveu vineri liber sau pina la 12.

      Comentariu de garcea — Septembrie 14, 2016 @ 3:12 pm

    • asa scrie la foile de delegare: 7h cu 25zile concediu. Ceea ce insemna ca, practic, castig si o zi de concediu in astea 4 de delegare. Si nu, nu suntem chiar ieftini🙂

      si da, suntem ieftini pentru colaboratori externi. Aveam la un moment o oferta de interviu si iesea ceva pe freelancer cu 300e/zi. Dupa ce am facut calculele (pe belgia) mi-a iesit ca imi ramaneau dupa ce plateam cazare si ce mai era pe acolo sub 2000e. ceea ce nu prea era chiar cusher🙂

      Comentariu de animal00 — Septembrie 14, 2016 @ 3:15 pm

  6. nu sh, nu ma pricep, mai ales pe felia ta, care s scorurile. sa nu patesti vreo glumita cu impozite de platit retroactiv samd. Dar pt un neamtz nestudiat si neactiv pe nisha de job sofisticat, sa si ia 2mii de coco´n mina, a ajuns sa nu fie rau. chiar de loc.

    Comentariu de garcea — Septembrie 14, 2016 @ 3:24 pm | Răspunde

    • si din doo mui tre sa si plateasca toate angaralele ;o)

      Comentariu de garcea — Septembrie 14, 2016 @ 3:25 pm

    • ah..nu-s freelancer sa am probleme d-astea. Ma rupea ca freelancer🙂

      Comentariu de animal00 — Septembrie 14, 2016 @ 3:27 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

