Unde scriu lu gigel

Septembrie 9, 2016

Un animal in civilizatie. Talente

Filed under: aberand,civilizatie; germania — animal00 @ 1:47 pm

de fapt trebuia sa spun un supererou in civilizatie. Pentru ca talentele mele nu-s asa, niste talente oarecare ci niste super talente si eu am superputeri avand supertalente.

Unul dintre aceste superputer l-am descoperit acum niste timp cand plecam in Malaezia. practic, daca plec pentru mai mult de 2 saptamani, pantalonii de pe mine se vor rupe fix in momentul in care plec din tara. Asa s-a petrecut si acum cu pantalonii, care pana la arad au facut aerisiri inghinale.

Superputerea m-a ajutat si in momentul in care mi-am pierdut tokenul de la IB. Mai ales in conditiile in care am doua conturi la banca aia si numa unu dintre ele este manageriabil si de pe telefon. Ghiciti pe ce cont trebuie sa primesc banii? Asta putea sa fie doar un talent, nu o superputere, daca inainte sa plec de acasa nu as fi primit indicatii conform carora ar trebui sa mandatez pe cineva sa aiba grija de cont, sa nu cumva sa patesc vreo nepatita. Raspunsul meu: nu ca am tokenu si pot sa fac totu de la distanta.

Ce se intampla cand superputerea se intalneste cu chinezisme? Poi…spargi gpsul, pe care l-ai folosit, nespart, doar vreo 300km. Plm,. inca merge, dar ii mai zboara ecranu de protectie, mai pierde satelitii, chestii de gps stricat.

Si…asta numa intro saptamana!

Aufidazin.

pentru carcotasi am stat ieri pe faleza la rin si am dat cu bere locala.

IMG_20160908_183513.jpg

Si tot pentru ei: berea americana:

IMG_20160903_155103.jpg

15 comentarii »

  1. 🙂
    animaloole, berea aia hamericana nu e bere, e beer like. in primul rind in loc de co2 are azot. de ce mama lu proces verbal ar vrea cineva sa bea „bere” cu azot?
    o bere adevarata are doar cele trei ingrediente din reinheitsgebot. atit, punct. atunci ea e sanatoasa si daca ingredientele sint de superclasa atunci e si supergustoasa.
    e, ok, inteleg ca nu ai de unde sa ai papilele gustative antrenate pentru berea adevarata si daca nu vrei sa le oferi sansa sa guste adevaraciune din blesug e treaba ta.

    Comentariu de neamtz — Septembrie 9, 2016 @ 2:43 pm | Răspunde

    • ce azot coane? are lapte. Dubios, dar nu neaparat grav.
      Asta cu numa 3 ingrediente e o prostie nemteasca mai veche. E o lege data la 1500…

      plm. cum ziceam: la peni si netto nu prea au multe specimene

      Comentariu de animal00 — Septembrie 9, 2016 @ 2:46 pm

    • ok, am verificat din multe surse diferite. in loc de co2 are azot. vrei linkuri?
      rewe, edeka, real, kaufland, minimal si multe altele. in fiecare cartier geträmkemarkt. nu inteleg care-i problema? nu-ti ajunge lantzul decit pina la peny si netto? du-te pe paginile numitelor, da la markt finden, apoi baga codul postal si-ti da magazinele cu adesa din apropierea ta.
      „legea” data la 1500 asigura puritatea berii si gustului. in 2016 nu s-ar mai respecta daca oamenii nu si-ar dori neaparat asta. de ce-si doresc zeci de milioane de nemti supercunoscatori de bere asta?

      Comentariu de neamtz — Septembrie 9, 2016 @ 3:57 pm

    • ah. scrie si pe el mare „nitro”. Nu vad care ar fi diferenta mare intre azot si co2🙂

      penny si netto is langa mine🙂 de testat alte prostii, prin baruri.
      ieri am avut testare de koning😀

      Comentariu de animal00 — Septembrie 9, 2016 @ 4:01 pm

    • poate ca ar trebui sa incepi sa inveti care e diferenta intre magazine alimentare „normale” si discounter. aldi, lidl, netto sint discounter. penny e semidiscounter. iti las tie placerea sa descoperi diferentele. ti-am spus cum gasesti magazinele in apropierea ta.
      diferenta e ca nu e bere. un „salam” facut din tofu nu e „salam”, e salam like. o brinza artificiala nu e brinza. si asa mai departe…
      cumpara-ti tastatura germana, costa doar 10 euro la satirn sau mediamarkt. cum naiba vrei sa traiesti 4 luni aici fara tastatura germana? ai de cautat 1000 de lucruri pe google. kÖnig pilsner.
      eu zic ca din fiecare sort pe care vrei sa-l „testezi” trebuie sa bei mai multe. o singura bere nu e testare.

      Comentariu de neamtz — Septembrie 9, 2016 @ 4:40 pm

    • eu nu folosesc diacritice in romana, crezi ca le folosesc in neamta? la munca am tastatura germana, dar merge pe gogule si fara🙂

      discounterurile sunt bune. Mai ales cand cumpar prostioare.

      Comentariu de animal00 — Septembrie 9, 2016 @ 4:42 pm

    • disconterele sint bune intr-adevar, dar numai pentru anumite chestii, asa cum ai spus si tu. ideea e ca discounterele nu sint locurile de unde sa-ti cumperi bere, ca despre asta discutam🙂
      diacriticile in romana sint peste mina de folosit, in germana sint pe tastatura. esti oltean? ca numa astia au o problema cu ö. ü, ä. nemaivorbind ca ß n-ai cum sa-l faci numai de pe pe tastatura🙂 ßßßßßßßßßßßßßßßßßßßßß🙂
      colegii tai te-ar placea mult mai tare daca ai incepe sa folosesti ici colo un cuvint german, ba chiar te-ar aprecia foarte tare daca ar vedea ca iti folosesti scurta sedere in incercarea de a invata putina germana. limba engleza nu e iubita absolut deloc, si lumea o foloseste numai si numai daca nu are incotro, dar cu multa neplacere. limba engleza, stapinirea ei si parada cu ea e absolut uncool in germania.
      acuma e totusi treaba ta daca vrei sau nu sa te placa lumea la locul de munca, eu numa incerc sa te invat de bine🙂

      Comentariu de neamtz — Septembrie 9, 2016 @ 5:36 pm

    • Stiau ca nu avem talente cu germana. DIn pacate toata baza de date e in germana, asa ca oricum tre sa invat niste cuvinte😀

      Ieri am ajuns in Rewe, ca e unu langa noi. In sfarsit multa bere, dar n-am apucat sa o analizez prea mult din motive de pisare pe mine. Bagai niste sticle de weisse, totusi. Bun🙂

      Comentariu de animal00 — Septembrie 10, 2016 @ 10:37 am

    • 🙂
      cred ca e momentul sa afli cum se bea berea care are drojdie in ea, nu se bea din sticla! drojdia aia e lipita de fundul sticlei, si ea contribuie la gustul berii pe care o bei. deci trebuie sa golesti sticla in pahar, cam 80% din ea. aia 20% care ramine in sticla o agiti sa iei drojdia de pe fundul sticlei si apoi torni si chesti aia in pahar. astepti un minut sa se scurga drojdia prin spuma in lichid si abea apoi bei. cum spuneam, drojdia aia da un surplus de gust. unii (si eu citeodata) pun o feliuta sau o jumatate de feliuta de lamiie subtire in weizen.
      daca tot vrei bere negermana atunci incearca bere ceheasca, e nitzel mai scumpa decit restul (16 euroa lada) dar se merita. merge si budweiser (adevaraciunea ceheasca nu porcaria americana) si mai ales urquell – care la momentul asta e berea mea preferata.

      Comentariu de neamtz — Septembrie 10, 2016 @ 2:19 pm

  2. Auzi, boss, am uitat sa intreb cat platesti chiria la pestera? Altfel, cu banca vietii trebuie sa vii in rromania sa iei alt tokenos sau le zici alora sa iti dea banii pe alt cont . Lol. Bine , ai putea sa iti deschizi cont la ei ca au conditii un pic mai bine, desi nu e chiar cea mai buna idee, mai ales daca nu ai de gand sa platesti impozite pe acolo, ci mai degraba in Mioritia .

    Comentariu de catalinx — Septembrie 9, 2016 @ 2:59 pm | Răspunde

    • 3 camere. 1700E. Si mi se pare ca tre sa mai dam ceva la curent. Asta nu stiu. Bine, e mare, cam 80mp, exceptand microunde are de toate, si e la 15min pe jos de centru vechi

      eh. Am de primit niste bani pe contul de pfa pe care tre sa ii transfer pe contul de pf. Aia e singura problema.

      Comentariu de animal00 — Septembrie 9, 2016 @ 3:01 pm

    • 1700 e tzeapa rau. e pretul mult prea mare si pentru münchen care linga hamburg e cel mai scump oras german la chirie. nici o locuinta in germania nu e la numarul de camere ci la metri patrati locuibili, numarul de camere e o informatie suplimentara care nu are nici o legatura cu pretul de chirie. in germania e o metoda simpla de a afla daca o locuinta e tzeapa la pretz sau nu. mergi al primarie si intrebi de mietspiegel (pretul uzual in orasul si cartierul ala pe metru patrat), ei ti-l dau (ca sint obligati) si in felul asta sti exact daca e tzeapa sau oferta de contract pe care o ai.
      m-am uitat la düsseldorf, pentru ca mietspiegel e si pe internet si locuinta voastra ar trebui sa aiba 180 de metri patrati pentru pretzul asta ceea ce sint absolut convins ca nu, nici jumatate din asta nu cred ca e, deci tzeapa big time!

      Comentariu de neamtz — Septembrie 9, 2016 @ 9:47 pm

    • http://www.wohnungsboerse.net/mietspiegel-Duesseldorf/5226 – stand septembrie 2016
      in altstadt, nu la 15 minute pe jos ci chiar acolo in altstadt ar trebui sa platiti 1150
      in centru, stadt mitte ar trebui sa platiti 800
      ai pe link defalcat pe cartiere daca dai scroll.

      Comentariu de neamtz — Septembrie 10, 2016 @ 12:45 am

  3. aibi grija animalöle ca´l superi pe zeu´berii din neamtzia. mai mult nu cirtesc pen´ca si io tot cu jever si urquell. sa incerci si o augustiner daca ai ocazia, desi concern e cea mai bauta bere bavareza. varianta premium e edelstoff. vezi cu bicla cum te dai si pe unde ca exista politie calare(tot pe bicle). Acu´nah cu chiria e cu dusu´si´ntorsu´, tre sa pui la socoteala si faptul ca ai gasit pe cineva care ti inchiriaza mobilat si pe termen limitat, deci la faza asta scorurile sunt un pic mai sus. da´ce spanac faci in trei camere? sau nu esti singur? ca atunci se relativizeaza inc´o data scorul.

    Comentariu de garcea — Septembrie 12, 2016 @ 8:13 am | Răspunde

    • bre, are dreptate. de cand cu Rewe am descoperit niste treburi bune tare. Ieri am baut bex (duminica, doar chiscuri) si da, se vede diferenta🙂 Da nu as stii cum le cheama. Am si beri care nu imi plac…dar plm, o sa le evit.
      Ce sa am grija cum ma dau. Mai sar uneori de cate un rosu si uneori nu merg chiar pe pista. Dar in general, pe unde ma dau nu-s singur.

      Mda. aici ii cam scump cazarea. Cica garsoniere fara nimic (bucataria la misto, doar o camera)- 800E. Noi suntem 3 si avem inchiriate o garsoniera si un 3 camere in care stau cu inca un om. Mie imi convine aranjamentu ca practic io folosesc doua camere, colegu fiind mai retras😀

      Comentariu de animal00 — Septembrie 12, 2016 @ 9:52 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.

