Unde scriu lu gigel

Septembrie 7, 2016

Un animal in civilizatie. Horeca

Filed under: aberand,civilizatie; germania — animal00 @ 1:28 pm

Adica ca cum ar veni: bah, as bea o bere la un bar dar mi-ar placea sa se auda ceva gen satane. Asa ca am cautat pe gogule si am gasit ceva bodega prin centru astora care se tine de poante cu chitari si tobe. Dupa care a picat netu si eu nu am retinut nici numele nici adresa.

Problema cu gipiesu este ca nu are model bicla. Trecand peste faptul ca eu mi-am uitat acasa o chestie cu ajutorul carei sa pot sa imi pun telefonu pe ghidon sa ma uit la el in timp ce pedalez. Asa ca pedalez, tiu o mana pe ghidon si cu ailalta telefonu. timp de 10km e destul de amuzant. Ei bine, cum zicem, nefiind si mod bicla ieri gipiesu a zis ca de ce sa nu merg eu pe autostrada. E mult mai rapid in fond.

Asa ca…am vazut io pe unde era centru si am mers incolo, m-am mai uitat la frumusetile locului, arhitectura adica (citeste doamna, intelegeti voi) si…dintr-o data m-am trezit FIX in fata barului cu metale si satane. Bah, da fix. Aparent zeii berii si ai metalului mi-au calazuit ghidonul pana unde trebuia. Cam scumpa berea, dar..metal in plm.

Apropo de horeca. Azi tipa de la HR a reusit sa revolutioneze mancatul pizzei. Care si-a luat pizza salami, dar a dat salamul la o parte. A mancat numa mijlocul, ceea ce nu ar fi asa anormal, ca am mai vazut lume care sa nu mance crusta, dar ea nu s-a gandit sa taie felii de pizza din care sa tai pe urma crusta. Nu nene…a reusit oarecum sa dea o gaura in pizza, lasand marginea neatinsa. Plm…talente nemtesti, nu stiu io dastea

tuborgu de 1l e 1.2E

16 comentarii »

  1. Daca mergi la Dusseldorf, zona in care se lauda aia ca e cea mai deosebita bere din Germania ( habar n-am daca e asa, nu am fost in chiar toata Germania) , iar tu bei Tuborg la kill ma bagi in dubii. Mie nu-mi place berea, dar aia din zona , altbier ii zic astia, e bunicica.Si aia Weiss e okish si pulamea. Da’ tu bei Tuborg , lol.

    Comentariu de catalinx — Septembrie 7, 2016 @ 1:47 pm | Răspunde

    • plm, oferta la penny era destul de mica. Luai si io ce era mai eftin.

      Comentariu de animal00 — Septembrie 7, 2016 @ 2:10 pm

  2. inca n´am facut fixatie da´mi trezesti nostalgii, cind m´am dus prima oara la crisma si am ecsklamat launtric „cum plm sa dau 5 marci p´o bere!?”
    cam astea s scorurile de jermanica, in bavaria par egzamplu´ la carciuma de uom normal dai intre 2,90 si 3,20 pe o bere, mai inspre münchen sunt preturi mai elevate, iar la club n´am mai fost de cind eram tinar, da´banuiesc ca dai si zece coco pe un becks de 0,33…o betie cinstita te`ar costa cit un gram de crack

    Comentariu de garcea — Septembrie 7, 2016 @ 1:50 pm | Răspunde

  3. mai omule, la naiba, adica tu esti in patria berii si tu bei tuborg si becks? ia cauta tu un Getränkemarkt si ia de acolo ieftin si ai la alegere din cel putin 100 de sorturi. la bere sti si tu ca e invers decit la vin, adica cu cit e mai proaspata cu atit e mai buna. asta inseamna ca trebuie sa cumperi bere locala. vezi ca aia de la Getränkemarkt livreaza de regula si acasa contra unui cost suplimentar de 1 euro pe lada, pentru ca 90% din populatie cumpara berea la lada. pina la lada incearca mai multe sa vezi ce-ti place, apoi poti sa faci si abonament (o lada pe saptamina sau cit vrei tu), ti-o livreaza acasa si e varianta cea mai ieftina. vezi ca si supermarketurile (nu toate dar multe dintre ele) au sector de bere de unde poti cumpara la lada si vezi ca orice supermarket are suplimentar in fiecare saptamina oferta la alt sort de bere si cumperi lada de bere cam pe la 10 euro, ceea ce face ca sticla de jumatate sa coste pe la 50 de centi, bere ok, nu tuborg sau bere impersonala mcdonalds de concern gen becks.

    Comentariu de neamtz — Septembrie 7, 2016 @ 2:36 pm | Răspunde

    • ce supermarket, ce oferta de bere are saptamina asta afli de pe site-ul lor.

      Comentariu de neamtz — Septembrie 7, 2016 @ 2:39 pm

    • da bre. Daia tot baui. Ieri asta era rece la penny. tuborgu. Plm, inca n-am ajuns la toate, verific

      Comentariu de animal00 — Septembrie 7, 2016 @ 2:42 pm

    • tuborg nu-i bere germana. tuborg e fosta bere daneza (bleah), produsa acum de israelieni. cine in afara de refugiati si boschetari bea asa ceva in germania?
      stiu, sint rau🙂 dar berea e subiect serios🙂

      Comentariu de neamtz — Septembrie 7, 2016 @ 4:06 pm

  4. ia uite la mine in zona ce e saptamina asta in oferte la supermarketuri. netto are stuttgarter hofbräu, rewe are bittburger, penny are könig pilsner, kaufland are köstritzer, minimal are eichbaum, edeka are jever. bingo jever e bere de bere. toate astea sint la 10 euro lada. ura si la gara, saptamina asta ai bere. saptamina viitoare fiecare din ele are alte sorturi de bere la 10 euro lada.
    fiecare getränkemarkt are contract cu o fabrica locala de bere, bere superproaspata se intelege, pe la 9 euro lada, cu livrare acasa 10 euro.
    hameiul din berea prospata face explozie de gust in gura, dupa ce te inveti cu asta o sa fi foarte trist cind te intorci in romania🙂

    Comentariu de neamtz — Septembrie 7, 2016 @ 4:33 pm | Răspunde

    • bre, momentan sunt pe cota financiara de avarie. deci 2-5beri/zi e decent😀
      Si, am testat momenta lucruri. Inclusiv bere americana

      Comentariu de animal00 — Septembrie 8, 2016 @ 2:45 pm

    • „bere” americana? ok, mi-am racit gura de pomana. nu exista nimic de testat la „berea” americana, 5 centi pe ea sint bani aruncati.

      Comentariu de neamtz — Septembrie 9, 2016 @ 1:00 am

    • vezi, aici avem pareri diferite. berea poa sa vina si din uganda, daca imi place. Berea americana este una dintre cele mai bune din lume, dupa diferite topuri. Cacaturile americane de masa nu-s beri si nici nu o sa ma vezi pe mine zicandu-le asa ceva.
      bine, stoutul ala baut nu era toma pe gustu meu, dar asta e si din cauza ca nu prea imi place mie tipul ala de bere.
      nu de alta dar: holycraft.de😀

      Comentariu de animal00 — Septembrie 9, 2016 @ 10:05 am

  5. Bun. Cu berea e clar. Parca.
    Da’ eu sa-mi iau iphone7 sau nu?
    Acum sunt pe BBQ10.

    Sau sa-mi iau un 5s cinstit?

    Comentariu de Vizitator — Septembrie 8, 2016 @ 2:44 pm | Răspunde

    • Huawei Honor 8

      Comentariu de animal00 — Septembrie 8, 2016 @ 2:46 pm

    • E bun cu emailu?

      Comentariu de Vizitator — Septembrie 8, 2016 @ 2:49 pm

    • nu cred ca trimite singur mailuri :d

      io am honor 6 de un an. destul de decent

      Comentariu de animal00 — Septembrie 8, 2016 @ 2:50 pm

    • Danke, Bruder!😀

      Comentariu de Vizitator — Septembrie 8, 2016 @ 2:57 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

