Unde scriu lu gigel

Septembrie 6, 2016

Un animal in civilizatie. Primul task

Filed under: aberand — animal00 @ 10:54 am

Intotdeauna cand termini la munca primul task ai asa, un sentiment de bine. Te uiti si te feliciti: bravo animal, ai rezolvat o problema. Nu puteam sa il scriu asa, la gramada.

Ah. Din pacate, primul task reusit a venit dupa primul esec. Oarecum. Am reusit sa fac 15km pe un drum de 8. Aparent dimineata trebuie sa citesc de doo ori lucurile. Oricum, e frumos cu bicla prin oras.

Deci. Primul task a fost sa interpretez corect urmatorul cod:

IMG_20160906_105015

I made coffe. Practic…sunt deja integrat in echipa

5 comentarii »

  1. Aha, deci job-ul e de secretariat?

    Comentariu de Vizitator — Septembrie 6, 2016 @ 3:16 pm | Răspunde

  2. Dupe posibilitati

    Comentariu de animal00 — Septembrie 6, 2016 @ 6:33 pm | Răspunde

  3. sa mi bapula, pina si la popicaria mea de uameni chitrosi avem automat de cafea.

    Comentariu de garcea — Septembrie 7, 2016 @ 9:52 am | Răspunde

    • dupa 1 an in care nu am vazut cafea moca la birou, accept si filtru. Chit ca slab. Si cand il fac io o sa am grija sa pun 3lingurite in plus. PUNK!

      Comentariu de animal00 — Septembrie 7, 2016 @ 10:05 am

    • dap. vorba mea adresata catre doi fosti concetateni care asteptau cuminti sa´mi termin treaba la feliatoru´de paine din lidl: ” va doare mina de la cutit!”

      Comentariu de garcea — Septembrie 7, 2016 @ 1:37 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

