Unde scriu lu gigel

Septembrie 6, 2016

Un animal in civilizatie. Munca

Filed under: civilizatie; germania — animal00 @ 10:39 am

Plm. E misto pe uichend ca poti parca unde vrea pula ta, fara sa dai un ban. Ce te faci dupa? Ehe dragii mosului. O belesti. Sau o parchezi in spatele blocului unde cam scrie ca parcarea nu e cu voie, dar mai sunt masini parcate. Aparent e o situatie gri. mie imi plac situatiile gri ca sunt moca. E complique cu masina la nemti. Tre un cacat de sticker care sa confirme ca ce iti scrie in talon e chiar ce scrie in talon. Plm. Taxe de mediu un fel de 6e da nush pe cat timp.

Despre munca e greu de zis ceva. Primul lucru pe care a trebuit sa il fac a fost sa imi bag extensia de google translate. Totu e in neamta, stiu, cine s-ar fi asteptat de la una ca asta.

Ah. Civilizatie. N-am vazut nici o masina parcata pe banda de bicicleta. Sau sa dubleze parcarea si sa te arunce, ca biciclist, printre liniile de tramvai. Dupa care m-am trezit si am ajuns pe strazi si am injurat putin. Avand in vedere ca nu stiu in germana, nu cred ca s-au suparat prea tare. Plm.

Mai multe, mai incolo. Aufidarzen d-ala si shaize!

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.

