Unde scriu lu gigel

Iulie 25, 2016

Cronica de restaurant.

Filed under: aberand — animal00 @ 10:17 am

N-am mai facut de mult o cronica la restaurante. Asta pentru ca nici n-am mai testat ceva nou. In general ma duc la De cartier: mancare extrem de buna, servire putin cam lenta, preturi asa si asa sau in parc la nush cum ii zice unde nu au decat gratare si bere rece.

Ieri am testat o terasa. Parea frumoasa, cand veneam cu masina, si chiar e frumoasa.

Oricum, concluzia e rapida: daca va plac preturile mari, asteptarea peste masura (gen eram doua mese ocupate si a durat cam 5 minute sa imi aduca o apa plata si o bere), mancarea banala, dar destula, totu asezonat cu o muzica de copii retardati, puteti merge la sigur la Terasa Berarilor, spaiu unirii colt cu mihai bravu. Nu va luati dupa denumire, se cheama “Berarilor” ca au multe halbe ca decor. Berea au staropramen si bex

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.

