Unde scriu lu gigel

Iulie 21, 2016

Ce nu intelegi, esti turc?

Filed under: aberand — animal00 @ 4:57 pm

intrarea in ungaria dinspre slovacia. Oprim sa luam vinieta.

in fata mea un sofer de camion. Probabil turc. Tipa de la ghiseu mega nervoasa il tot intreba in maghiara (citez de la un om): kekelememeke. Asta…pula mea, turc. Nu intelegea. Aia se enerva si mai tare. Ii arata pe ecran si ii spunea mai apasat dar mai rar KE KE ME ME KE!!!

pana la urma s-a prins soferu ca e vorba de unde merge. Ii raspunde: vama bors (da, in romana aproape). Aia a inebunit: ke vambos? nem vambosh. Budapest, Gyor. nem vambos!

Dupa alte 5 minute in care duduia mai avea putin si facea o criza de nervi ca ce e aia vambosh l-a pus sa scrie. A scris ala vama bors…a scris si asta pe computer…a realizat ca e vama bors la granita.

Scuate chitanta: „kememekek signature” SIGNATURE!!!!  intre timp era mega stresata la ea acolo in ghiseu KEEEKKEKEMMEMEK EKEKMEKMEK MEMEMKEMMKE

Evident, cand a fost randul meu…a fost si ala amuzant. A dat ochii peste cap ca mi-am impachetat gresit talonul, dar in mare am scapat fara prea multa carne maghaira la pachet.

Oricum…sarmana, ea nu stia ca turcii nu inteleg?

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

