Unde scriu lu gigel

Iulie 19, 2016

Vacanta catre. Varianta pe tallin

Filed under: vacanta — animal00 @ 10:22 am

Tallin. Scump oras. Berea e 5e. Dupa ce ca e asa scump nici nu l-au renovat nene. Aceleasi stradute si case ca pe la 1500. Mai sunt si oamenii imbracati in haine d-alea vechi. Pai bine ma, imi ceri atata ban si nu pui si tu un termopan? Sa nu mai zicem ca am intrat sub biserica din centru si am halit scump o ciorba de elan si o bere. Si nici nu mi-au dat tacamuri. N-aveu jegosii nici macar electricitate, totul facanduse la lumina lumanarilor. Inclusiv pozele

IMG_9733IMG_9730IMG_9726

De suparare m-am luat la harta cu un calugar inalt.  I-am dat in moaca de l-am spart, mama lui de bagabont

IMG_9678

Plm. Mega dubios orasul. Am stat nitel mai acana de centru. Zona comunista, de genul blocurile noastre vechi. Doar ca gazda ne-a deschis bariera de la bloc din alt oras, pentru ca la aia totul e legat prin internet. Cand intri in centru dai de un centru vechi chiar vechi. Care chiar pastreaza o oarecare idee de vechi. Si nu se vinde alcool in retail dupa ora 10. Parca. Iar…am stat putin, am vizitat putin si chiar putine pot sa spun. Merita si asta vreo doo zile de bagat

Drumul spre Hellsinki se face cu feribotu, deci poza de pe feri.

IMG_20160706_134052

In Finlanda mi-am bagat pula. Eram praf de oboseala. Am dormit putin dupa care m-am mutat intrun bar si m-am intalnit cu un amic finlandez. Am baut si am plecat. Si mi-am uitat hanoracul. Deci, care ajunge la Helsinki in Beavers bar sa imi ia si mie hanoracul. Multumesc.

IMG_20160706_195225IMG_20160706_195355

IMG_20160706_211019

IMG_20160706_191233

 

Cam atat despre vacanta, din punct de vedere turistic

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

