Unde scriu lu gigel

Iulie 19, 2016

Vacanta catre. Costuri

Filed under: aberand — animal00 @ 10:59 am

Cam asta a costat combustibilul. 42lei/100km. Din pacate pentru finantele noastre, exact cele mai scumpe tari nu aveau gaz. Cica norvegia ar fi avut, dar trebuia sa iau fix adresa statiilor de gpl. In suedia am gasit o singura benzinarie cu GPL, restul am luat din chestii dedicate gazului: umpleau astia butelii de n-aveau aer. Nici in Estonia nu am prea gasit gaz, deci am plecat cam cu 3sferturi de butelie. Poate mai scadeam de o ciunga. Oricum: 900lei de persoana pare destul de decent pentru vizitat atatea capitale

Costuri gaz

Bine. pe langa astea am avut si taxele de drum: cehia: 15E, slovacia: 20e (aici si la unguri ne-am luat teapa), Ungaria: 26E (a contat aici mult cursul cascarabetei si la fel ca la slovacia am luat 2X10 in loc de 1X1luna pentru ca nu stiam exact ce traseu luam la intoarcere) – deci 300lei

Avem si parcari: letonia: 2.5e si suedia: 148sek(cam 70lei) – 180lei

daca mai punem si amenda de 60e din lahti ca am uitat sa platesc, iese intr-un fel. Dar…asta daca as plati-o, nu?

Tragand linie- masina a costat 4000lei. Asta e o cheltuiala aproximativ fixa, cazarile, mancarea, bautura fiind toate la cum va place. Noi am stat mai mult cu airbnbul, pe unde s-a putut. In Suedia am stat cu cortul la camping, in Norvegia am stat la camping. In berlin am stat moca.

Costuri

– pana in Estonia totul e cam ca in Romania. Poate putin mai scump uneori sau mai ieftin la alte dracii. De exemplu votca in polonia e la bataie cu gepeleul la categoria: sa dau cu basca, ce eftin e

– Estonia deja incepe sa se scumpeasca, iar in nord avem asa: Finlanda – suedia si, evident – Norvegia. Bine, conteaza si ce vrei. In finalnda am gasit all u can eat chinezesc la 10e si un bufet cu somon tot la 10e. In norvegia am halit ce cumparasem la un magazin chinezesc in finalnda. In suedia bufetul thai fu cam 20E, dar la alta calitate fata de ala din finlanda.

Cand cobori in nemtia, ti se pare ca totul este accesibil. Da, este putin peste Romania, dar cand bei bere cu 8e 1.5l in loc de 5E juma de litru (in locurile ieftine) parca simti diferenta

Nu cred ca merge in 2 oameni. Noi am fost 3 soferi si tot a fost obositor. Mai ales ca ne-a plouat intr-un mod barbar pe drum. Plus ca norvegia are niste limite de viteza mega joase. Ceea ce nu se poate spune despre amenzile lor.

Orasul preferat – ca arhitectura ramane Stocolmul. O combinatie de toate luate cate toate. Surpriza placuta – Tallinul. de fapt toate 3 balticele sunt misto.

Tara preferata – nemtia. daca nu ar fi plina de nemti ar fi genial

regret major – m-am intors in Romania Smile with tongue out

4 comentarii »

  1. ai trecut prin cehia si n’ai dat semn. sa te fut.

    Comentariu de warsongu — Iulie 19, 2016 @ 11:14 am | Răspunde

    • ce pula mea semn sa iti dau. „Salut songule, uite trec pe langa cehia”. Am oprit doar inainte de brno sa facem cumparaturi la tesco

      Comentariu de animal00 — Iulie 19, 2016 @ 11:15 am

  2. 42lei/100km.

    Tempulamea, mai ieftin ca autobuzul. Sunt invidios.

    Comentariu de catalinx — Iulie 19, 2016 @ 1:17 pm | Răspunde

    • iar tancu s-a comportat exemplar. Mai ales in Norvegia unde au strazi cam proaste si erau ude

      Comentariu de animal00 — Iulie 19, 2016 @ 1:51 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.

