Unde scriu lu gigel

Iulie 13, 2016

Calatorind inspre. Alta zi, tot io

Filed under: Suedia,vacanta — animal00 @ 10:48 pm

Bai nene..cei trei care imi urmariti posturile din zona nordica a lumii europene cred ca sunteti speriati. Oare ce s-a intamplat cu animaloo, tre sa fie in capul vostru. Oare l-a violat un ren, oare s-a aruncat de pe un fiord, oare ce?

Ei bine, de data trecuta nu prea s-au intamplat prea multe. Seara am mers la Nordkapp. Am lasat masina si am mers pe jos aproximativ 700metri sa nu platim. Si n-am platit. Doar ca am mers pe ploaie si vant si ceata. Doar ca sa facem sus o poza cu o bila. E si asta o reusita.

Dupa au urmat doo zile de drum. 1600km, in aproximativ 21 de ore. Padure. Padure si iar padure. Si reni pe drum. Si tantari cand ne pisam.

Despre uppsala si stocolm v-am mai povestit. Nu s-au schimbat. Au ramas aceleasi orase superbe de vizitat. S-a schimbat ca anu asta am fost la karaoke metal si la mancare thai…bufet suedez, carele adica cat poti baga, doar 25E. Plm. stocolm

Ei bine, la finalul mesei am dat sa platesc cu cardul. Problema ca Coi, chelnerita, a venit pe dreapta, care intre mine si aparatu de platit bani multi cu cardu era si gajica. Asa ca i-am dat cardul gajicii si i-am zis ”fa tu plata”. Problema e ca dupa ce am zis fa…am facut o pauza mentala asa ca tot ce mi-a iesit la final a fost “fa, plateste tu”. Norocul meu e ca la partea cu fa, domnita se uita pe pereti si nu ma asculta.

dar da. stocolmu e frumos. eu sunt elegant ca de obicei.

vizibilitate

IMG_0398

uau, am  bila la cap

IMG_0417

io band ceva

IMG_0416

animal, ce cacat cauti pe blana aia plina de purici?

IMG_0461

soferind prin paduri

IMG_0479

duetul secolului in karaokeul mondial

IMG_0756

4 comentarii »

  1. la cât de amărât era renul ăla… mai degrabă mi-era că l-ai violat tu pe el.

    Comentariu de boemul — Iulie 14, 2016 @ 1:19 pm | Răspunde

    • Amaraciunea era pt a-l ademeni pe animal. Cu totii stim ca precum dacii sunt parintii tuturor popoarelor lumii, renii se trag din cerbul carpatin. Buna seara!

      Comentariu de Ratonu' — Iulie 16, 2016 @ 2:32 pm

  2. Oare ce s-a intamplat cu animaloo, tre sa fie in capul vostru

    Mai degraba ma gandeam ca n-ai bani de net pe acolo, plm , la 25 de euro all you can eat-ul , trebuie ca internetul e ca aurul , probabil cauti dupa el pe albiile de rau.

    animal, ce cacat cauti pe blana aia plina de purici?

    Aia e pe bune , gen ai dormit acolo, sau doar de poza? Gen , ai bagat si focul in cort , cplm? ( Bine , eu nu am dormit in viata mea in cort, deci nu stiu exact cum vine , dar ma gandesc ca nu prea se leaga focul la ceaun cu cortul care-l acopera).

    Comentariu de catalinx — Iulie 14, 2016 @ 2:22 pm | Răspunde

    • La prima privire a pozei respective am crezut ca animal a intrat cu totul intr o 3,14zda, ca era prea bucuros.

      Comentariu de Ratonu' — Iulie 16, 2016 @ 2:36 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

