Unde scriu lu gigel

Iulie 6, 2016

Calatorie catre. Ziua..azi

Filed under: aberand — animal00 @ 11:36 pm

Tallin. Plm, cand auzi din Romania de baltice te gandesti la niste tari rusesti. vezi rusia, vezi oarecum saracie si numa chestii de pe net te tin cu mintea afara: romania e sub ele. Daca nu gandesti asa sugi pula, gandesti ca romania e curul pamantului, nu e asa?

Revenim. Tallin. Cel mai scump oras baltic. De o medievalitate medievala. Daca Riga seamana cu o Viena rusificata, Tallinul este….ca cand ai bea in 1400. La preturi de UE.

Superb oras. Diferit oras. Chiar si limba e diferita.

Cand am plecat din tara credeam ca tot ce stiu a injura la volan o sa uit. Pula. De la iesire din Romania pana in Lituania, orice iesire de pe banda, indiferent de unghi, de zona, de trafic se ia cu oprire totala. Este fabulos cand vii cu 100 si tre sa iti dai colegii de drum cu fata de tetiere si cu ceafa de bere(v-am zis ca tre sa iei bere ca in nord e scumpa nu?) pentru ca un prost ia o curba de 135 grade la dreapta.

Ei bine, in Lituania nu e asa. In Lituania e mai rau ca in RO. Dupa ce ca nu ai oameni pe drum, dece nu faci depasiri pe ploaie cu vizibilitate 0 si fara proiectoare? Lasa ca vede ala din fata ce faci…chit ca nu vede.

Helsiniki…nu va pot spune nimic. Am ajuns intr-o zona unde am avut mancare, batura si cacare in acelasi loc. N-am vizitat pentru ca nu mai pot. De maine nu mai stiu cand am net. Urmeaza o zi de wild camping, 2 zile de nordkapp si vreo 2000km pana la civilizatie.

Ieri am mangaiat un arici. Maine speram sa mangaiem un ren. Daca anu asta nu va primiti cadouri de craciun, nu l-am mangaiat, l-am mancat. Plm, soarta

 

 

 

 

 

4 comentarii »

  1. Daca nu gandesti asa sugi pula, gandesti ca romania e curul pamantului, nu e asa?

    Aici mai prins! Fix așa cred. Până și bulagrii par mai acătării.

    Întâmplător, am un pretin argentinian care s-a însurat și s-a mutat în Tallinn și știu că se cam caca pe noi aia. Că, vorba aia, omu a lucrat și pe la Pitești o vreme, dar de nu l-a cucerit cât să se mute p-aci.

    Baftă la mângâiat finlandeze, sau ce faci tu acolo.

    Comentariu de catalinx — Iulie 6, 2016 @ 11:44 pm | Răspunde

    • poi da ma. Tarile astea is peste noi🙂

      Comentariu de animal00 — Iulie 7, 2016 @ 8:12 am

  2. Credeam că pune telefonu cratima la fel cum credea ăla ca mașina lui vede tiru’ și pune frână.

    Comentariu de catalinx — Iulie 6, 2016 @ 11:45 pm | Răspunde

  3. O Praga mai putin aglomerata?

    Comentariu de krossfire — Iulie 12, 2016 @ 9:26 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

