Unde scriu lu gigel

Iulie 3, 2016

drumu catre. pas1

Filed under: aberand — animal00 @ 11:38 pm

Vineri. Zi de munca si de ratat cel mai tare meci de la European. Dar, de neratat plecarea din Romania.

Despre drumul din Romania nu e niciodata nimic nou de zis. Daca nu ai invatat vreo injuratura noua. Asta pana nu iesi de la Deva si o iei spre Oradea. Intre noi fie vorba, aparent „nu o lua pe deva-oradea” este o informatie mult mai putin importanta decat „bah, i-am dat lu x un banc si il vedea pe telefon si tot ce se vedea era ‘vrei sa ne futem?'”. Deci da, nici el nu a futut nici voi sa nu mergeti pe Deva Oradea.

Dupa numa 22 de ore am ajuns in varsovia. Vazut meci, mancat un burger la bobby burger (pentru cei care ajung in polonia) si adormit in aproximativ 12.4 secunde de la stingerea luminii.

Dimineata super vizita din Varsovia a mai durat 3 ore, timp in care am mancat niste dumplings si am vazut vreo 3 statui. Turism!

Varsovia- Vilnius dureaza cam 7 ore cu masina. Care de fapt sunt 8 pentru ca scapi de o ora la fusu lu ora.

Prima impresie din Lituania: astia au multi oameni…lipsa. Practic, cea mai aglomerata sosea avea vreo 10 masini iar seara asta in centru Vilniusului eram noi 4 si inca vreo 3 iesiti sa isi pise cainii.

Aici am mancat, evident. Aparent bagam in noi ca spartii, in zona asta, pentru a ne feri de preturile nesimtite care ne vor ataca pe nepusa masa in Norvegia.

 

si poze

IMG_9275

statuie

IMG_9319

statuie

IMG_9349

statuie

IMG_9357

statuie

IMG_9371

statuie

 

7 comentarii »

  1. Plecasi cu șifonierul sau ai altă mașină mai puțin beutoare de petrol?

    Comentariu de catalinx — Iulie 3, 2016 @ 11:50 pm | Răspunde

    • sifonierul. Dar la 1.7-1.9lei gplul in tarile astea totul devine extrem de eftin

      Comentariu de animal00 — Iulie 4, 2016 @ 9:36 am

    • Ah, gepeleul…

      Comentariu de catalinx — Iulie 4, 2016 @ 1:53 pm

    • dumnezeu. 2.16 ce am cumparat mai scump in romania, ca nu am stiut exact. Daca stiam, luam cu 1.83.
      Polonia: intre 1.5 si 1.7 lei

      baltice: 0.45e😀

      Problema e ca in finlanda nu exista. Oricum, fac nota de plata la final. Sa stie lumea la ce se inhama financiar daca o manca in cur

      Comentariu de animal00 — Iulie 6, 2016 @ 12:31 am

  2. Ce ai fa pe cap?
    (in cap stiu ca e ca n star trek)

    Comentariu de Ratonu' — Iulie 4, 2016 @ 9:29 am | Răspunde

    • cangur mort

      Comentariu de animal00 — Iulie 4, 2016 @ 9:36 am

    • Si greenpissu stie ca umbli cu marsupianu pe cap?
      Plm acum imi dau seama ca e o caciula ft usor de facut.

      Comentariu de Ratonu' — Iulie 4, 2016 @ 10:31 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.

