Unde scriu lu gigel

Iunie 27, 2016

Litoralul romanesc

Filed under: aberand — animal00 @ 10:09 am

La mare am tot fost. de prin 2003 incoace, da m-am tot dus. In general fara evenimente violente, pentru ca dupa ce ca am 100 de kile nici nu prea ma bag in scandaluri. Ca o coincidenta a dracu s-a intamplat sa merg la Mamaia Nord/Navodari doua uichenduri la rand. uichendul trecut nu s- a intamplat nimic…asta insa. Plm, bauram pe plaja si la un moment, s-a intamplat alcool si ora tarzie deci ma indreptam spre cazare cu scopul sa inserez cornul in perna.

Plm, cum mergeam spre cazare ma trezesc ca imi fute un betiv o sticla in cap. Da coane…fara sa ii zic nimic, pac o sticla dupa ceafa.

Ma gandesc ca poate a fost putin si vina mea. Mi-a tot zis gajica-mea “animal, lasa dracu punga aia si nu te mai juca cu ea ca risti sa te lovesti cu sticla din ea”.

Ai dracu betivi de Mamaia! tre sa ma mut undeva mai linistit.

10 comentarii »

  1. :))) altadata sa asculti de fata

    Comentariu de Ivy — Iunie 27, 2016 @ 10:13 am | Răspunde

    • Pai de asculta, ca mai povestea? Boring.

      Comentariu de Vizitator — Iunie 27, 2016 @ 11:53 am

    • 😛 fii sigur ca ar fi avut ce povesti

      Comentariu de Ivy — Iunie 27, 2016 @ 11:59 am

    • nu aveam ce povesti si nici un cucui in ceafa. Ca am reusit sa dau cu sticla in ceafa. Asta inseamna talent

      Comentariu de animal00 — Iunie 27, 2016 @ 12:30 pm

  2. Si eu care ma gindeam ca tre sa mergem la Mamaia sa ii dam omului sticla inapoi. Ntz! Ntz! :))
    Deja imi rezervasem weekendu.

    Comentariu de jules — Iunie 27, 2016 @ 12:30 pm | Răspunde

    • l-am iertat

      Comentariu de animal00 — Iunie 27, 2016 @ 12:46 pm

  3. Mamaia nord e stiuta pt scandalurile astea.
    O patira acu ceva ani niste colegi de munca. Doar ca baietii au ripostat si urat. Aia 2 de sarisera la scandal erau de cca 20 ani, cu chef de saga. Au primit o.

    Comentariu de Ratonu' — Iunie 27, 2016 @ 1:02 pm | Răspunde

    • Mea culpa. Nu am vazut ca betivanul violent, animal si agitatorul de sticle sunt personalitati ale lui animal. Povestea cu colegii e pe cat se poate de bune.

      Comentariu de Ratonu' — Iunie 27, 2016 @ 9:16 pm

  4. Nu ca-i misto sa ai setari default de 1.85+ si cca 100?Te ia lumea de peacemaker si te are la inima.

    Comentariu de Peredhil — Iunie 27, 2016 @ 3:11 pm | Răspunde

    • te cred. Eu suta aia o am mai aproape de pamant😀

      Comentariu de animal00 — Iunie 27, 2016 @ 3:28 pm


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.

