Unde scriu lu gigel

Iunie 15, 2016

Dilema zilei

Filed under: Dilema zilei — animal00 @ 11:26 am

ieri fu ceva incendiu in metrou. Eu am intarziat putin la munca, deci l-am ratat la fix.

Ce m-a frapat. Erau doi langa mine. Una asculta la casti altu vorbea la telefon. Tot ce s-a anuntat, tot ce s-a vorbit in jur, faptul ca la Romana tebuia sa coboram…pe ei i-a ratat. Culmea, mai mult pe tipu care vorbea la telefon, ca pe duduia cu castile am trezit-o eu sa inchida geamul (nu, nu ma tragea curentu). Ala cu telefonu…pula. nu intelegea de ce coboram la Romana, de ce lumea nu e atat de revoltata, chestii d-astea banale

Inteleg, e misto sa asculti muzica, te mai izolezi. Dilema este: oare nu e cam multa izolare? Avand in vedere ca se merge pe sub pamant, nu ar trebui sa ai totusi putina atentie si la ce se intampla in jurul tau?

Stiu…dileme de om mare

2 comentarii »

  1. Creste Gigel. :)))(

    Comentariu de Ivy — Iunie 15, 2016 @ 3:35 pm | Răspunde

  2. Meh , ce-ai ma cu ei? Lasa-i in pace. Mai am momente d-astea de pierzanie , ma trezesc 2 statii mai tarziu de unde trebuia sa cobor. Si chiar ma enerveaza cand ma mai deconecteaza cate unu cu : ” Domnu’, stiti, trebuie sa … ”
    Indiferent de caz si de un ce bine imi intentioneaza il iau in melteneza cu :” Vezi-ti, ba, de treaba ta! Ce te bagi in viata mea? ”
    Fii un bun newyorkez si calca printre cadavre fara sa le deranjezi 😉 .

    Comentariu de catalinx — Iunie 16, 2016 @ 10:30 am | Răspunde


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.

