Unde scriu lu gigel

Iunie 9, 2016

Dilema zilei

Filed under: aberand — animal00 @ 10:28 am

Bah, tot aud „biletul de ratb ar trebui sa coste  6 lei” si nu inteleg. Cum pula mea s-a ajuns la aceasta suma?

Oare calculul este pe baza de: cheltuieli – intrari din bilete- intrari din reclame/nr bilete vandute?

Pai. Atunci hai sa facem asa: scadem cheltuielile. Crestem numarul de locuri in care se pot cumpara bilete. Crestem numarul de controlori. In modul asta, sa vezi satana, o sa creasca numarul de bilete. Dintr-o data cresc si intrarile de bilete (deci scade numarul ala de sus de la fractie) si creste si nr de bilete, deci numitorul. Biletul dintr-o data scade de la 6 lei.

Dupa care facem abonamente gratis. NU cum e acum. Motivul? V-am mai zis, se plateste TVA la numarul de pensionari din bucuresti. Pentru ca statul isi fute o institutie zicand: daca exista 1mil de pensionari si pensionarii circula gratis cu ratbul, atunci tre sa imi dati tva pentru 1mil de abonamente full.

Ai scazut tvaul platit…ti-a scazut si suma aia de cheltuieli. Deci, ca sa vezi dracie, in loc sa te plangi ai putea sa faci lucruri.

Si firea a zis: dara sa fie gratis biletul, in modu asta putem sa furam oricat ca nu aveti voie sa va plangeti…e moca.

2 comentarii »

  1. Bă, biletul chiar ar trebui să fie 6 lei și control permanent să nu facă nimeni blatu’, iar pentru pensionari să fie 12 lei la orele de vârf.

    Așa aș putea și eu să merg într-un mijloc de transport civilizat. Probabil tot cu aerul condiționat oprit vara, dar aș avea loc pe scaun și aș merge snob alături de toți fitosii și toate vedetele. Săracii să ia mașina da-i dreacu.

    Comentariu de catalinx — Iunie 10, 2016 @ 12:15 am | Răspunde

    • am bani de 5 drumuri cu autobuzu in oras😀

      Comentariu de animal00 — Iunie 10, 2016 @ 10:08 am


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Spune ceva, spune, spune, spune....bine, scrie

Blog la WordPress.com.

